oooo..skodeng yerkk

Jan 26, 2011

SMS BERBAUR UGUTAN...

Smlmkan aku kusus nilai2 morni..tersgtlah murninya..

Duduk meja dpn skali...dgr dgn kusyuk & tawaduk..sesekali ketawa2 manja bile cikgu buat lawaks..

'Trrrrr...trrr..trrr.'..*hp vibrate, silent mode kekdah*..owhhh ada sms masuk..

"KO KUSUK TGK MENDA TU? MATA KO SEPARAS PUSAT ZEN TU JE"

ehhhh ada org perati aku ler...aku reply

"ahahahha...indah weh!..modal! modal"

"INDAH WATER!..WIU..WiU!"

" ehek...indah & 'menselerakan' "

"SANGAP LUK! BRENGSEK! "...

penghantaran sms terbehenti sekejapan..utk memberi kekusyukan menuntut ilmu...

Bla..bla..bla..bla...cikgu zain pun tunjukler slide ada gambar dacing, otak manusia, kapal layar, org berdiri..bla..bla..bla..


ehhh...tajok entry & entry x same ler..nmpk sgt aku lari dr topik..kesangapan melampao!!

5 comments:

Whoopz said...

ceh.. Jgn bersenggama duk bayang cikgu zain dah le wei... Pergh, kelucahan melampau dah k0men gwa ni..

-- said...

kekekekekek..
geli pusat aku nengok ko ketawa malu2 tutup2 mulut tao tak..padahal zen tu buat lawak tak kelako pong!! saje je ko nak tarik peratian dia kannnnn... ko tu nak kalahkan Pikah Jaket la tuh.. mementang asik Pikah je yg disebut zen..

tapi zen tu saje je suruh2 aku jawab pasal slide dacing, gambo orang..gambo buku.. taik hah.. dah palotak aku menerawang ke lain..tanye bab ilmiah buat pe..siap tanye status cik ke puan.. tahik la..dah tebongkar rasia dah yang aku ni dah kawin.. kalo tak musti orang ingat aku anak dara.. huh!!

*ekceli saja je zen tu nak tau aku ni anak dara ke bini orang... nak test market la tuh.. dah tau bini orang dia tak jadik la..ahahahahahahhahahahhagogogoggok!"

zurinhizuddin said...

wops: cehhh kelucahan tahap dewata raya nih..patotler bayang2 itam dok ganggu time ko tenet dgn awek kt TC dedolo...aku cume jd kesatria baja itam ajer...bertukaaaaaaaaaaaaaa!!

zurinhizuddin said...

tapirudin : EL pir?..zen tuh ko wat modal bersedap-sedapan sensorang ket umah ker?..beli kat mane vibrator?...trrr...trrr..trrr


nghehehehe

Whoopz said...

gwa baca k0men2 ni sebelah mata je.. Bleh menyebabkan kesangapan melampau ni..