oooo..skodeng yerkk

Jan 28, 2011

SMS HANGIT

hehhehe...patotnya tghri nih aku ada agenda membohsiakan diri dgn set2 mak hayam gebuz..tp aku dgn keterpaksaan membatalkan sesi tersebot sbb ada urusan maharaja yg lain..

Eh..ada sms masukle dr nosuyani..

' I jempot uols jam 12.15 dkt tan sri mahfudz'

aku pun reply kat nosuyani & nowapidah skali jgk

'Maaf dinda..kanda x dpt joyen..nk cabot..maafkan kanda skali lg..masey sedey'

ehh..ada sms masuk lgk..dr nowapidah pulak

'Pir ko kompem x join tengahri ni?..masey sedey'

ehh..sms dr nosuyani pun masuk

' haha kanda ni..next time kanda'


aku reply

'meksu..minta maaf byk2..kanda berdoser!..gluppp!!'

tittt..titt..sms dr pidah pulak..

'masey sedey..jgn lupa otak2 gelang patah utk beta!..masey sedey'


aku reply..

'kt zombie kg pisang bykler weh..otak!otak!otak!..eh otak k.limah @ sabawiyah xmao?'

pidah reply

'tamoh kalat jejeh!'

aku senyum simpol cam popia simpol inti serunding tuh..

ehh..ada sms lgk dr meksu

'Relax r kanda. dimaafkan..masih ada masa lg'


ko tgk pidah..betapa lemah gemalainya meksu mereply..rasa cam nk kucup dahi meksu 18x..cupp.cupp.cuppp

4 comments:

-- said...

ahahaha..bodo tao... jejeh2 maskara aku jejeh sebab ketawa sorang2..tekan2 perut rasa nak tekincit juga.. ni pon nak pablish..abes reputasi ai sebagai orang yg bejaya merampas tahta rosbianca..

meksu didikan sempurna..tak memberontak..

aku didikan sempurna jugak..tapi tak amalkan.. rebellious lak tuh..

tu yg jadi cemgitu.. jadi silalah salahkan sistem pendidikan negara.. kerana peria.. buku teks diubah..

eh.. lari tajok lagi..

Whoopz said...

'tamoh kalat jejeh' tu apekebendenya yg pidah carut wei?

-- said...

ekekekek.. penuntut ilmu carut jurus ke 9 je yg paham benda tu whoopz!!

zurinhizuddin said...

murkekekek..murkekkek..biarkan wops diselubungi misteri ' kalat jejeh'..

pidah terpaksa berkorban selama 7 penjuru semate2 utk tamatkan kursus ilmu carut jurus ke 9 tuh...