oooo..skodeng yerkk

Jan 7, 2011

2 KALI JD SUPERWOMAN...

Aku bukanlah manusia jadian & mutan cam ninja tetel tuh..super duper kuat, ada kuasa sakti tahap langit ke-7, busan okeh..pg2 buta terpaksa tolak kereta2 manusia bodoh nih yg suka blok keter aku...

Aku pun x phmler, bkn xder tmpt paking..tp kalo dh spesis bodoh thp xleh nk diajar bodoh jugak dulu..kini..& selama-lamanya..kalo boleh dorang nih nk paking keter btol2 dpn umah derang, btol2 dpn pintu kekdahnya..woiii beli tanah sendirile kekdahnya..

Semalam dgn ujan super duper lebat, aku gigih dgn membawa payung menolak kereta wira yg blok keter aku..rs cam berlakon dlm sembilu pun ada sbbnya aku basah lencun..yeler mane nk tolak keter, mane nk pegang payung..marah punya pasal, aku terajang je kereta tuh..berat okeh..stat enjin, aku reverse DANNNNN...zrasss...zrassss..zrasss..agegekkk..agegegekk..enjin keter mati..stat blk enjin..DANNN zrasss..zrass...zrass..aku sagat kete wira tuh dgn keter aku okeh...xtaoler keadaan tepi blakang keter wira tuh..ujan mmg lebat sgt2 time tuh..nasib ler..smpi opis aku tgk kondisyen keter aku..pheeewwwww...bergaris2, bercalar balar, tertanggal2 kaler eh...tade hal..versi bumper car okeh!!..lebiu deep2 kancil evo...

Pg nih pulak..hati bikin panas jgk..sialan..brengset..bajingan tengik..waja plk blok keter aku...tersangatlahhh beratnya..mmg rasa cam nk kuar jubo jer meneran menolak..aku bet itu keter keling..sbb tgk mcm2 ditampalnya kat cermin..sebek pund*K amma dia pun, dia x tampalkan..

Sakit pinggang aku..rs cam xleh nk tumpukan perhatian nk wat kije nih..*alasan*..

Beberapa minggu yg lepas t'jd kat jiran dpn umah aku..kesian kat dia..ntah jibauk anak haram mane ntah yg x reti nk paking keter, terus hentam pintu dpn belah driver..kemek teruk okeh pintu dia..dahtu cabot lari pulak..dasar pondan sgt..dh rosakkan keter org tuh, pegiler jumper minta maaf ke, byr ganti rugi ke ape...

Itu blm lgk kes moto abg ipar aku..lampu blakang dia pecah..kene hentam le kekdahnya...kebetulan beberapa ari pastu, dia borak2ler dgn jiran yg dok kat tkt.3...pot..pot..pet..bla..bla..bla..ngok..ngekk...pastu tercrite le pasal lampu blakang moto dia yg pecah nih..terus jiran aku nih terdiam & terkedu...terus minta maaf sbbnya DIA YG LANGGAR motor abg ipar aku nih kat parking..dia janji nk byr gantirugi..ape punya sengal le jibauk nih..ke surau ke hulu ke hilir, tp bile buat salah cemgini, blh pulak diam..mcmler perbuatan ko nih ALLAH x nmpk...last2 ko yg malu sendiri..

Kadang2 sikap org kite nih blh menyebabkan pergadohan..masing2 dok nk pentingkan diri sendiri..jentik telo ngan bijik tuh kang...baru tao!!

1 comment:

-- said...

pir..dulu masa nyewa kat sah alam tu pir..aku preknen.. tolak kete lepas tu kete tu jalan terus...tamoh benti.. macam ketwumen aku meloncat pastu tahan kete pir.. sebbaik tak teberanak situ jugak...

kalo dok umah flat mmg gitulah..dabel paking..pastu rasa triple fucking!

tetetetapiiii... hahahahha... aku pon penah sagat kete orang.. waja bikin...hahahah...