oooo..skodeng yerkk

Jan 31, 2011

KENA TIPU..

Huh!..marah..marah...marah..maki!..maki!..maki!...**&&^%%$%%%%@@!!

Entry aku nih sumenya dh past tense..jumaat lps naik bas ekspress nk blk jb..naik dr terminal BTS..alah terminal bas yg baru tuhler..canggih uols..aku sorang je tercangak2 ternganga2 mulot cam pak pandir..jakun okeh..tapiiiii serbisnya teramat2lah tip top..kalah tipah vavavoommm...kak senah pasti tertawa manja..

Dptlah bas ekspress QISTINA SMART..MASSAGE COACH..itu je yg tinggal..yg lain dh ful..gitu gini..bas pun berlepas le ikot taim..elok je kuar dr terminal tuh, seken driver dpt kol..bos dia soh masuk ke terminal sementara bukit jalil..carik pesenjer lgk..brengsek!!..

Ati dh panas nih..pehal lak nk kene pegi bkt jalil lak nih..tunggu punya tunggu punya tunggu..sampai kalo yg jantan tuh dh kecot telor dah..sejam sengah okeh dok tersadai kat bkt jalil tuh..

'bang..pukul brp nk gerak nih?''
lama dah tunggu nih..sejam lebih nih'

aku bersuara okeh...

'jap dik..lgk 10 mnt kite gerak'

aku x salahkan driver tuh..aku salahkan bos yg ngarahkan dia masuk ke bkt jalil tuh..biler driver nk gerak, penjual tiket tuh ckp nanti kejap..nanti kejap..nanti kejap pala ayah ko..mau je aku jetat dahi budak tuh dgn walkie talkie dia tuh..

hati dh m'gelegak dah..mau jd paru2 goreng kekdahnya..sms ket laki

'bah..bengang btol ler..bas nih x jln2 lgk..penat dh tunggu..bla..bla..bla..bla..blaa.blaaa


'hhahaha..padan muke kene tipu..dh sah2 pengusaha bas tipu'


'huh!..babi..babi..babi..babi..' sampai tersedak babi

cukup 10 mnt..

driver bas nk gerak dah..tp budak jual tiket tuh ckp nanti kejap lgk..

driver bas tuh ckp ' ehhh x blhlah..marah dh pesenjer dr terminal BTS dh..lame dorang tunggu nih..mlm kang aku nk wat trip lgk'..

okeh..okeh..

bas gerak..hmmm patotler byk bas eksiden, ghopenye derang nih kejar trip..yeler..bile bas jln lambat dr jadual..so gap masa derang pun lari ler..tuh yg pulun sakan bwk mcm hantu..

elok sampai skudai, driver bas tuh tanya aku

'dik..adik nih org jpj ker yg menyamar tuh'

'abang rasa2????'

'hehehehhe...'

haaaaaaa..tao takot..


ceh..QISTINA SMART konon..smart sgtle tuh..ptuihhhh..smart dlm mengencing org!!!

2 comments:

-- said...

kikikik... celah mane ko rupe jpj pir??

takpe..takpe.. nanti ko boh lencana jpj kat beg ko pir yeh.. bio si pakcik senna tu sopan sikit bawak bas..

kalo eksiden besok..jalan jkr jugak yg disalahkannya...

zurinhizuddin said...

aku pkai baju kurung ler weh..tuh yg liuk lentok cam org jpj..hihikk

aku tunggu je biler agaknya org jpj nk kasik borang kaji selidik tu...cittt...haremm