oooo..skodeng yerkk

Jan 26, 2011

TELUR DI HUJUNG TANDUK..TATAOLER TELUR SAPE YG T'SANGKOT

Semalam kan..aku m'alami saat yg palingggggggggggggggg getir teramat getir dlm idop aku selama 31 setengah taon aku idup di muka bumi nih...

Selama nih aku bc kat sokabar je situasi tuh..tp smlm ianya terjd ket aku..

Takot + cuak + sendu laut kelapa aprika + geram + poyo + bengang + merembes + malu = ketakotan melampao..

Itu belom sesi kena marah tahap 7 petala bumi dengan laki lagik...huhu..rs cam nk terjun tiruk je dr tkt 3 umah tuh..

Apepun aku mengaku akn kecuaian, kesilapan, kekhilafan aku...



p/s: mlm tadi taleh tido..terbayang2...pg nih mata cam panda

5 comments:

Whoopz said...

ngape?

zurinhizuddin said...

agagaga..wops kalo nk tao, byr 3 juta dulu..ada brann???

peras ugut nih! ngheheheh

Whoopz said...

3 jote? Baik aku g beli elikopter.. Bleh ber0men diudara ngan pasrah sandha

-- said...

ha..semalam ko nak langgar bangla lintas jalan kat federel hiwey kan???

ke ko langgo lampu merah?

ke ko nak kene gesel treler 40 kaki??

weh.. aku EL today.. besedap2an di rumah sambil makan ceklet daim..

zurinhizuddin said...

skali lgk wops telah memancutkan kelucahan dia..beromen diudara?..ahak..ahakk...ahakk..pasah mabok udara le wey