oooo..skodeng yerkk

Jan 19, 2011

GOLONGAN MARHAEN KEKDAHNYA...

Hi uols..samat pg..arinih cam kobar2 nk apdet blog walopun byk jln ditutup sempene thaikpusam..motip aku gigih promot????..agagagaga

Aku nih dok bilang hari..biler ler gamaknya baju yg aku tempah nih nk siap?..eleh..bknnya byk pung!..2 pasang ajok..hntr bln 11 itu ari, nih dh masuk bln 1 xkn x siap2 lgk kot..bknnya jahit pakai benang emas pung!

Khabarnya tailor nih byk dpt tempahan dr retis..aku xtaoler mgkn retis suam2 kuku kot..eleh retis-retis jgk, baju aku tuh siapkanler cepat..aku nk gi ngantor org kawin ry cina nih..xkn nk pkai cawat besi pulak..ntahape2ler tailor nih..hadap sgt dgn retis nih..ntah dibyr ke idak, silap2 hutang dulu..aku siap byr cash lgk..x mao??????..stress okeh!!

Okeh cite lain pulak..flashback...

Itu ari (mgkn dh 4 purnama)..aku & laki gi sogo..dia nk cari baju..tema pakaian kami pada arituh ialah 'TERAMAT COKIA, TERAMAT SELEBET'..kalo berlakon mgkn watak tukang kebun amat sesuwei utk kami..smpi kat men's dipatmen, pegiler kat 1 dipatmen yg agak mewah & mahal skit..kedatangan kami ket situ x dilayan pun oleh salesgirl..sebelah mata pun dorang x pandang..buat bodo jer..laki aku pegangle baju dlm plastik..terus salesgirl tuh dtg saun 'nk tgk baju..tgk yg digantung tuh..' terus salesgirl tuh susun blk plastik tuh..aku trus m'jwb ' ehhh..sukatilah'.....mencuka jer muka salesgirl tuh..nyampah ok..sekoyan2 dtgler sepsang laki bini yg t'amat bergaya..meluru salesgirl tuh menyambut..'ye..cari baju puan'....nyampah okeh!..plastik sgt salesgirl melayu tuh..xpadan buntot berkerak..

Aku terus tarik tgn laki aku..blah..panas je hati..toksah nk beli baju ket situ..igt org pkai selebet nih x berduit ker..hina sgtker..setakat nk bwk cash 5-6 ribu dlm kocek masih steady lgk...hambek ko masa nk byr kuar duit 50-100 satu-satu..padan muka!..

Mcmler org yg bergaya ala2 datin, pn sri nih berduit sakan..hmmmm harapkan kad kedit jelah...

Yg aku pasan, melayu2 berkerak nih ler berlagak nk mampos..

3 comments:

-- said...

terasa ati tao tak..

aku ni bergaya ala2 datin.. bayar kat kedit..

terasa ati betollah!!! baling dengan kelapa taipusam baru tau!!

cih..komen pon unsor resis.

bunga_rose said...

apsal tak saun je.. lempang ke sampai 10x.. dasar betul salesgirl tu

zurinhizuddin said...

pn sri tapir : ahahahha..baik pn sri..sy akur..tp jgnler baling dgn kelapa, skrg rege kelapa mahal dohh..

pn sri bunga : sy dh lempang dh buku lali salesgirl tuh..terkincit buih dia..