oooo..skodeng yerkk

Jan 28, 2011

SANGAP..

Hi uols..

Pg nih besar btol kemaluan aku..sia2 mekap 3 inci, tp tetap x berdaya menutup kemaluan..kat post gad skrg nih derang dh letak palang..nk masuk, utk kakitangan touch le kad akses tuh..

Sblm2 nih aku dh stenbai kad akses kat seat sblh, senang nk capai utk di touch..tp palang x diturun2..buat penat je stenbai..hampeh je pagi nih..kad aku simpan dlm beg sandang, nk masuk kementerian tgk palang diturun..m'gagau nk cari kad..okeh jumpe dlm zip dpan..tapikan..tapikan..jln dia mcm berbukit skit...biler aku dh touch, aku lupe nk tkr gear 2 ke gear 1...haaaaaa mengaum, menggeletar enjin bagai..nk masuk gear 1 pun tekan klac x abis..berbunyi sakan, kesian gear box jd mangsa...tp xper, pasnih blh jd sup gearbox..

Pok gad dok senyum2..lempang kang haaa...

5 comments:

-- said...

ala pir.. pokgad kkr bukan hemsem2 pon... lagi2 si adenan tuh.. sejak buang misai..lagi ketara miangnya..

tapi nyampah lagi pokgad jkr... tak napsu nengoknye..

motip nak napsu-napsi dengan pokgad??

zurinhizuddin said...

weh denan tuh ada lg ker?..x penah nmpk pun...

pokgad jkr tuh busuk ler weh..baju kepam..acaner nk membina minda cemgitu..bg arahan gitu gini, tp diri sendirik kepam busuk..

ehhh motip aku pun join skali bernapsu napsi bagai...

Whoopz said...

entry n c0mment yg penuh bernapsu..

Whoopz said...

eh? Template baru.. Biru mata hitamku..

zurinhizuddin said...

biru mata itam ko wops?..bak meh bg 3 juta, kasik aku repair bijit mate ko...