oooo..skodeng yerkk

Jan 28, 2011

TULANG SAYA MAKIN KUAT..

Dah seminggu aku minom susu ENLIN..beli yg rasa baru tuh..creamy taste..pastu ada nano kalsium..ntah aku pun xtao nano tuh ape..gula nano2 aku taoler..joget sakan..

Mungkin kurang kalsium tulang aku xdpt menjana dgn jayanya..slalu sakit2 tulang belakang..ditambah pulak selalu travel jauh2 tiap2 minggu..duduk terpenyek je dlm bas..itu adalah faktor utama..teori okeh!

Aku rasa ini adalah impak pakai kasut tumit tinggi masa zaman2 aku m'gedik dedulu..stok kasut tumit tinggi boleh buat kedai kasut..berjalan kaki nk gi opis dari masjid jamek tempuh dbkl tempuh bank negara..gigih uols..

Skrg nih pakai high heels pun bile ada event jer..nk kuar jenjalan pakai heels jgn harapler..laki aku kurang setuju, sbb dia kata x sama tarap..tih..tih..tih..laki aku kan rendah..nk pelok pinggang pun, org kata pelok adik pulak..


Btolker org kata, kalo nk ngandong x boleh pakai heels???...

1 comment:

-- said...

aku pon sekarang ni boleh pensan kalo pakai kasot tinggi ni pir.. sesekali kalo nak nampak gojes je aku pakei..

skang pakei selipa rm9.90 aje.. made in china... selesaaaa..

pe lak kalo pakei heels taleh ngandong? dukun mane yg kata?? bomoh degawan ke cakap??