oooo..skodeng yerkk

Jan 21, 2011

EHH...PEDULIK!!!

Hi uols..arinih aku nk m'joyahkan diri serba sedikit..

Khamis lps adaler reporter cap sadin ayam dr stesen cap ayam gak dtg opis nih nk m'intebiu bos aku..alahh tbtujuhlikur..hmmm x glemer pung!! sekor jantan, sekor betina

Tapi..tapi..tapiii..eksyen kemain, sombong tebal cam kerak bumi..meluat okeh!! yg tino tuh, gedik nk mampus..dasar bijit besar le tuh..menonong je msuk bilik aku nih, terus masuk bilik bos tanpa BUKAK KASUT..hei bitch!! x b'adab sunggoh..

Mcmler org hadap sgt dgn ko reporter cap ayam weh..sorilah aku x tgk tbtujuhlikur nih..aku tgk tbsemilan & tbalhijrah jer..berilmiah gittew..

Dh sah2 dtg opis org, pandai2ler bwk diri..nyombong x tentu hala..

Aku?..hmmm 4.30ptg aku cabot blk umah dh..padan muke dia terkontang kanting nanti nk soh sain borang keluar bangunan..

2 comments:

-- said...

pehal intebiu bos ko pir? naim gleme ke? ade skendel dgn artis retis2 ke??

huh.. ke testimonial pengguna ubat kuat beli secara online??

hairan makkk!!!

zurinhizuddin said...

ahahhaha..nyampahle aku tgk komen ko nih..x membina minda langsung..x abis2 dgn ubat kuat tuh..

mak fobia okeh!..mak tetipu..mak igt itu adalah kotak lipstik ebon..