oooo..skodeng yerkk

Jan 19, 2011

EDISI DITAHAN2 - NENEK 51 DICEKUP KHALWAT

Alor Setar :- Seorang wanita berusia 51 taon dicekup berkhalwat dengan pasangannya berusia 24 taon disebuah hotel murah di Shahab Perdana, Mergong di sini awal pagi semalam.

Wanita itu dicekup kira-kira jam 2 pagi dalam serbuan anggota penguatkuasa jabatan agama islam Kedah yang membuat pemeriksaan di hotel itu. Difahamkan wanita yang mempunyai seorang cucu itu dikatakan menjalin hubungan dengan kekasihnya sejak sebulan lalu selepas tersilap mendail nombor telefon.

Ketua Operasi JAIK, bla..bla..bla..berkata anggotanya yang membuat pemeriksaan di hotel murah itu mengetuk pintu sebuah bilik dan memberi salam beberapa kali sebelum ia dibuka seorang wanita yang berbaju tidur paras lutut.

Katanya, ketika pemeriksaan biik itu dalam keadaan gelap dan hanya diterangi lampu televisyen tetapi selepas lampu dibuka, anggota penguatkuasa mendapati seorang lelaki hanya berseluar jeans tanpa baju sedang tidur di atas katil.

"PEMERIKSAAN MENEMUI SELUAR DALAM, DIPERCAYAI MILIK WANITA ITU YANG DITEMUI DI ATAS KATIL BILIK BERKENAAN"




nota kaki kanan : hmmmmmm aku bajet nenek nih tgh wamap le nih, x sedar smpi terlondeh suar dlm..bajet suar dlm saiz XXL..hebat nenek nih..masih ketat & berair lgk..napsu ngalahkan kuda betina..

4 comments:

-- said...

weh..baik ko beguru dengan beliau wehhh...

aku dah rejister..

Whoopz said...

Aiyok.. Ada air lg ke? Gwa syak dah kering.. Heheh.. Susu pun dah jd susu tepung.. :p

-- said...

susu tepung..ekeekekek! susu tepung tamat tempoh..

zurinhizuddin said...

wahhhhhhhhhhh korang b'2 nih kalo bab2 ketat, bab2 b'air, bab2 susu-susuan...kemain jerr laju kan mengomen..huh!!!!

nenek nih terbaek dr ladang le wehh..