oooo..skodeng yerkk

Nov 30, 2010

YE KER BLH JD CHANTEKK??..

Ye ker uols?..Blh jd cantek?..Ini soklan maut dr aku nih..kalo xleh jd cantek, jd camtaik le jwbnya ye dakk..sesi lahar melahar spt berikut:-

Polan A : apele ko nih juin..jg ler muka tuh..nih muka cam jln tar..jln TAR pun x mcm nih..bla..bla..bla..bla...
Aku : mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (8 harkat okeh)

Polan A : pakai ler produk yg bla..bla..bla..bla..bla..Ko cube tgk Si Polan C tuh..pakai brand MEK..kulit dia chantek..licin, gebus, mulus, fulus dah tua nk mampus..(*ahahahah yg nih aku tambah)..
Aku : mmmmmmmmmmmmmmmmmm (6 harkat aje)

Polan A : Biarlah mahal skit..tp btol aku ckp, kulit si Polan C tuh kemain cantek..
Aku : mmmmm ( 3 harkat jer)

Okeh..aku admit..nmpk muke si Polan C tuh nmpk cam cantek..cam licin bebeno..sbb katanya dicanang seantero alam nan fana nih dia pakai produk MEK..xpandangler MEK yg fake2 nih..

WOW!!..bak kata usin lempoyang..skali aku tersempak dia kat surau xpakai mekap..ya ampunn..same tarap je ngan kulit muke nirmala bonat..muahahaha..menggerutu le uols..nmpk sgt bedak mek yg dipakai di mukanya itu harus 8 tahil = 9.657kg/padu utk 1 hari tepek di muka..itu dikatakannya tulus mulus, gebus, glowing, blowing..ehhhh mcm2 lglah..

Ntah dimanenya yg licin gebunya ntah..aku teropong dr 5 bt nautika pun aku dh nmpk kegerutuan muka dia..fondesyen & 2 way kek je yg bertahil2 di tepek di muka..


Aku?..ermmm..xperlu kot..memadai aku meng 'nur' kan wajah aku dgn wudhuk yg sempurna..prrthhhhhhh...

Uols loya???..ahhh lantaklah sana...

2 comments:

-- said...

kikikikkk..
pir.. mekap MEK mekap bulan 3 kan pir..bulan Mac kan..aku ingat mek hapsah tadi..

ahahahah... pir..nengok muka aku pir.. necerel biuti macam rebeka nur al islam gituuuu..

awwwwwww...

zurinhizuddin said...

hihik..

jijit arrr sebot name minah propa tuh..dr rebekah, bek maimon mutalib..ghairah gittew..