oooo..skodeng yerkk

Nov 23, 2010

RASAINN...

Baca btol2..rasain..rasain..bokan raisin okeh..

Aku cukup b'bulu & jaki dgn neber umah aku ket johor nun..neber belah kanan adalah cina, dan sblhnya jgk adalah cina..derang adik badik..sebek neber belah kiri org melayu..ok..kamceng ngan aku..hat yg kakak nih x stay kat situ..soo umah tuh kosong jelah, wat tempat jenglot main teng2 ngan mak lampir..cume adik dia jelah yg stay 1 famili..

Nk dipendekkan cite..bapak derang nih suke sgt b'cucuk tanam..selagi ada nmpk tanah abis dia cucuk segala benda..xkiralah dpn umah sape, termasuklah dpn umah aku nih..mcm2 yg dia tanam..pucuk keledek ler, pandanler, serailer, pokok bendi ler, pastu ntah sayur cina ape ntah..

Baru2 nih apek tuh dh melampau thp gaban kekdahnya..dia tanamnya pokok kekal dpn umah aku..pokok durian belanda..giler ke haper..buat semak je nanti bile pokok tuh dh b'buah..aku soh laki aku cabot je pokok tuh, then nak simen jer kekdahnya..laki aku pulak xnak..eeee baik hati sgtler tuh kekdahnya..fedap je aku..

Aku bknnya ape..etlis, mntkler pemisyen kat aku nih..itu dpn umah aku..ada sempadannya..suka2 je apek nih...dulu skali, dia tanam pucuk keledek..bile dh tuai hasil, sisa saki baki tuh dia biarkan jer m'jalar m'manjat kat pagar..semak okeh..harus anakonda berkelamin dlm tuh..

Laswik...smpi umah aku tgk dpn umah tersangatttttttttttttttttlah semaknya..sayur2 jenis cina yg dia tanam tuh dh menutup tmpt tong sampah aku..pokok bendi dia pun dh b'batang besar 3 jari org dewasa..xper2 aku mengurut dada..sabar..sabar..even nama aku bkn sabariah @ sabaruddin..

Okeh hari sabtu aku wat operasi besar2an..sempadan dpn umah aku, habis aku cabut segala mak nenek yg apek tuh tanam..muahahhahah...muahahahha..itu blm campur rumput yg blh buat jerami lg tuh..padan muke dia, x sempat nk mkn sayur2 yg ditanam tuh..rasakan..rasakan..!!

Cume 1 je nekad aku nanti, aku nk cabot anak pokok durian belanda tuh..pastu aku nk simen..kalo laki aku xnak buat..sudah!..lantaklah sana..biar aku yg buat sndri..biar aku bwk je simen+pasir dr kl nih nek bas..cam org giler pulak..kak senah pun x ngaku sedara..

Aku jaki sbb ape..dulu2 aku ada tanam anak pokok cili api..betapa kejamnya apek tuh..dia cabotnya anak pokok aku..giler ke hape!!..heii..itu dpn umah aku le bodo..

4 comments:

-- said...

ahahha..tapir gado dengan apek kongkong!!! lucu lah!!

neber aku yang cina tu pon suka cucok tanam pir.. dengan tanah aku pon dicucoktanamkan dengan pokok kekal.. tak kisah lagi.. tapi anjing dia main berak2 depan umah aku?? acane? nak disunatkan tak anjing tu??

pir..ko dah baik dengan kak Elis ke pir?? emang dasarrrrrrrrrrrr!!!!

Whoopz said...

Emang dasar apek gilak... Emang Dasar belanda.. Suka ati je nak jajah tanah jiran ngan pokok durian belanda dia.. Emang dasar.. Ni pidah punya pasey la nih.. Dah x abis2 gwa ngan emang dasar.. :p

zurinhizuddin said...

tapirudin: anak apek tuh lg seksi pir..pakai suar pendek ketat, m'cangkung dpn laki aku (time tuh laki aku tgh panaskan enjin) cabot rumput..giler ke haper, apam ibarat katak kekenyangan..

ko syunatkan je anjing tuh, xpun ko kacukkan anjing tuh ngan kucing..jd le watak dlm katun CATDOG..xtao ko tanya miyen..

opkosle baik ngan elis..dh katanya perabot dr fela dizain..aku??..nan hado..

whoopZ: jgn kuatirin, emang dasarnya apek tuh bkn dr cina jinjang..

-- said...

hayok.. apam eno ke pir???? merekah di atas..ahahahha... dasat la kejiranan ko pir..

Emang dasar Whoopz!