oooo..skodeng yerkk

Nov 23, 2010

KECIK2 DAH MIANG..INI BUKAN ENTRY RASIS..

Hi uols..

Awal2 lg nk bgtao, ini bknlah entry b'unsur rasis..tp skdr m'ceritakan kisah yg t'jd ket aku smlm..

Smlm ari senin kan..aku pegilah pasar mlm ngan kakak aku & anaknya..smpi kat pasar mlm, kakak aku nk g cari bateri radio..ok, kiteorg pun pegilah kat tmpt yg jual mcm2 yg rege setiap barang adalah 2 hengget..aku pasan ada kanak2 keling lingkungan usia 6 thn, 8thn, 7thn, 3thn..mgkn adik badik gamaknya kat row barang2 belah kiri..kakak aku kat row tengah , sbuk memilih bateri..kat row belah kanan, parents budak2 tuh..

Aku berdiriler kat tepi, aku peratiler budak2 keling nih m'cari barang..sekali tgk depa nih dok belek2 pisau2 kat gerai tuh..pisau rambo pun ada..ishhh m'gerunkan..mak pak derang ilek jerr..tgh aku leka dok perati kakak aku memilih bateri, x siap2 lg memilih..tibe2 budak keling yg umo dlm 6 thn tuh yg pkai bj t-shirt kaler oren lalu kat blakang aku..tibe2 dgr bunyi 'PAP'..hampehhhh!! brengset!!..budak keling tuh pegi tepuk punggong aku..siot jerrr..dan2 tuh dia trus lari kat mak pak dia..dah tepuk punggong org, tau pulak takot..dasarr anak haramjadah!!

Cepat2 dia ajak mak pak & adik badik dia yg lain blah dr gerai tuh..eeee geram btol aku..kecik2 tote blm kembang lgk, dh pandai buat onar kat org pompan..nih dah besar nanti kompem ada harapan jd perogol b'siri..

Pusing2 kat psr mlm tuh, jumpe lgk derang 1 famili nih..rasa nk bg je pelempang laju2 kat muka dia..

4 comments:

-- said...

ayoyoooo..kadawale tapirrrrrrrr... montot ternoda oleh adik kici!!!

omaigoatttttttttt!!! *tepuk2 dahi*

Whoopz said...

0o.. Bunyi 'pap' eh? Better dr pidah yg bunyik kelepep tuh.. Heheh..

zurinhizuddin said...

nortapiruddin: aku rs cam jijik je kat montot aku nih..slalunya kene spank biler dogi je ngan laki..nih, tambi kecik pun dh pandai amik kesempatan...emang dasar!!

whoopz: nih encik ke cik ke puan nih yer??..nasihat yg berguna dr sy biler nk gi psr mlm, pakailah padding di muntot..agak2 kurang berkemampuan, beli je pad libresse byk, pastu tepek, pastu b'jlnlah dgn penuh elegan..

Dr Singa said...

'pap'

mantap tu!!


gila gatal tambi kecik tu!!!
bila besar macamna ntah...