oooo..skodeng yerkk

Nov 4, 2010

ORG LAIN SUME DH CKUP KUOTA..AKU SORANG JE YG ZERO..

Hi uols..dh senggama mlm td???

Xtaoler bile nk timbol keinsafan & kesedaran..dh nk ujong thn dah..dh nk pengabis tahun 2010 dah..tapi..tapi..aku belum ada sari pun kehadiran dlm kusus..KOSONG..YILLEK..ZERO..org lain dh berlumba2 nk ckupkan etlis 7 ari (maksimum) kehadiran kusus...aku?..nan hado..

Aku mmg malas..cpt boring duk dlm kelas..lbh2 lg dpt cikgu yg lemau ibarat beskot pingpong..las2 aku tido dlm kelas..ckpler sorang2 cikgu tuh kat dpn..time mkn aku gi ngengsot pi mkn..huh!..dasar..

Dr ujong taon..name aku naik utk pi kursus..tp haram aku nk gi..mcm2 tempat dorang kasik..yg dlm kl, luar kl..sumenya aku x gi..smpi kusus yg derang tawarkan utk aku tuh dh mmg x relevan dh utk aku hadir.. adaker kasik kusus 'penulisan memo yg berkesan'...'menangani gangguan seksual di pejabat'..hukaloh..itu sumenya celah pubis aku jer..dem!

Nmpknya LNPT aku thn nih, kat kolem (bkn kulom okeh) aktiviti..mesti 0 markah aku..sbb aku x penah m'hadiri mana2 kusus pung!..ahhhh lantaklah sana...janji bos sayang..lebiu bos deep2!!!

1 comment:

-- said...

juwinn,
calit sket.. aku jua.. kursus adelah 0 hari.

sape nak marah??? ha?? asik2 nak hantar kursus basic2.. pehal..aku otai la woi.. walopon bukan pa mentewi..tapi aku lagi otai dari pa mentewi! huh... lawo pulak tuh.

sekian. tammat.