oooo..skodeng yerkk

Nov 10, 2010

LAWAK AHHH....

Hi uols..dh pegi cucuk duit gaji arinih???

Nih nk crite psl kat surau smlm...kat surau okeh..ai & surau mmg xleh dipisahkan..

Usai solat, aku dok ler ngadap cermin ajaib tuh..nk solek bgai..dtgler 1 pompan muda dok kat sblh, menempel bedak bgai..pastu pompan tuh pun tego le aku dgn mesra & jayaletchuminya..

Pompan : Keje bhgn mane?
Pompan Jelita (aku le tuh) : ai kat IT Dpmnt..awak bhgn ape?
Pompan : Sy kat bhgn pembangunan (tmpt keje si tapir dedulu berskendel bgai)
Pompan jelita : buat keje ape ket situ
Pompan : monitor jln..bla..bla..blaa

Pompan : umor brp nih?
Pompan jelita : dah tua dah..31
pompan : haaaaaa.31?..nmpk muda...
Pompan jelita : kembang kuncup idong..hik..hikkk

Pompan : xpenah nmpk pun kt kementerian nih
Pompan Jelita : ye kerrrrrrr...xpenah nmpk
Pompan : iye..org baru ye kat kementerian
Pompan jelita : ehehehhe..baru?..ai dh 10 taon kat kementerian nih..last bos yg ai serve ialah..bla..bla..bla...(molot pompan tuh menganga dah)

Pompan : eeeeeeeeeee lame dah..10 taon..
Pompan jelita : opkos..super duper senior..u brp lama dah?
Pompan : sy dh 6 thn..
Pompan jelita : WTF ahhh..patotler ko xpenah nmpk aku..ko baru je 6taon..hishhh..buang karan je aku layan..


Aku amik beg telekung..trus blah...

5 comments:

-- said...

motip entry ni nak kata yang ada orang kata ko nampak muda la kan...

ciisinnnn!!!!

Unknown said...

Geli pelipat betis baca hentri nih..

WTF muda?? kalu aku oret la.. kompemesen la nmpk mude remajer..

-- said...

ko muda remaja celah mane nyah? celah tetet ke celah pelipat betis?

Unknown said...

tetet harus pamela hendesen.. almaklum la susu mencurah2 ke ladang gandom..

zurinhizuddin said...

udah2 korams berdua..xdenye deh korams nmpk muda remaja, ganteng..sumenya dah layott..aku soram & meksu jer yg bergetah nangka gittew..*sila cari plastik skrg*..