oooo..skodeng yerkk

Nov 2, 2010

RASA NK BUAT AKSI WWF~~UOLS MAMPU KER??

Nih crite ari jumaat lepas..tp br arinih aku nk hapdet..ahhh lantakler sana..

Aku pegi jln TAR..bkn mengular, tp buat lawatan tapak..a'ah ye..lawatan tapak mengira brp keping marmar kat JAKEL nun..aku x beli pung, member yg dok memborong kain kat situ...ntah hape yg speselnya pun ntah..dh mcm kat kalkata pun ada gak aku tgk..

Ekceli dh lame aku x jejak kaki kat area2 JAKEL nun..aku dh banned area tuh..sbb ape?..sbb aku menyampah tahap fukochan kat janda yg keje kat otel sblh jakel tuh..alih2 ari jmmt tuh aku buang tebiat m'cemar duli ket sana..elok sampai je sana, kaki nih mcm ringan je nk masuk dlm otel tuh..nk tgk2 keadaan dlm otel tuh..sesuai ke nk wrestling bgai..rasa cam nk korek je biji mate janda tuh..pastu lempang laju2 ket muka dia..tp member cpt2 bg tarbiyah..jgn dilayan sgt hasutan syaiton tuh..

Aku penah gak baru2 nih test kol hp janda tuh..tp dh x aktif lagik..dh mati kot dia..mati kegersangan..huh! bagus..

Oh ye..ape persamaan JANDA dgn KOPI JANDA???????

- cite 2nd-

Pas jakel kami pun jln2 ler kat kedai2 kain tepi jln tuh..p'jual2 kat situ dh mmg sah2le abangla..mcm2 aroma terapi yg dorang sajikan ket kami..hangit, pengit,masam,kari, bijan..ehhhh mcm2ler..rupa paras pun mcm2 ada..ala2 hritik roshan,sivaji da boss, akshay kumar pun ada..ala2 samibulu pun adaler uols..

Aku lak terbekenan kat 1 kain pasang nih..mmg cantik sgt..saje tanya rege..rm65..tp dia bukak mulot bg rm45..ehhh xnaklah aku..mahal sgt..bkn keutamaan pung..mamat bangla nih dh pujok2 soh beli..siap dh masukkan kain pasang nih dlm plastik..aku ckp aku xnak..pastu dia tanya brp harga yg aku nak..aku ckp le RM30...blh bg?????...dia buntangkan mata kat aku..ckp kalo rm30, buat bajulah..kain xpyh..aku ckp, xnk bg rege tuh xpe..aku cari kat kdai lain..lagi cantik & murah..member2 aku lak ada kat kedai kain sblh kedai abangla nih..dahler derang nih melambai2 soh lepak kat kdai kain sblh nih...aku pun angkat kaki gi kdai sblh..dr kdai sblh, abangla nih dok t'intai2, buat muka toya soh amik kain pasang tuh...aku geleng2kan pale..dah mcm dlm filem boliwut pulak main cak ba cak ba celah kain..las2 aku ckp, jual rm30 sy amik..kalo x, bolayan..hehehhe..akhirnya abangla tuh tewas..yeaaa..

Member pulak jaki jer..tanya ape ilmu kasik abangla tuh tunduk..muahahhaha..

*sy xde skendel dgn itu abangla okeh*

3 comments:

-- said...

bangla pon nak tekel. keji!

Unknown said...

tekel bangla dijekel..
hiihihik.. klako la.. cam pantun la pulok..

kang bebut abangla ngn indon.. indon pun minat abangla taww..

zurinhizuddin said...

uols slalu jaki dgn i okeh..i sedey sbb sering diperlakukan sebegini...