oooo..skodeng yerkk

Nov 26, 2010

2x TAO UOLSS...

Ape yg 2x????..ntah..cube uols teka..

2x mimpi basah??...manade

2x poses saringan ??....itu myk seri murni ahh

2x nk dpt Anugerah Kimat Cemerlangker?....ermmm mgkn kot..hihik

2x menjanda????...heii..!! awas mulot uols..ai cili nanti

2x raon senggama???...kadang2 lebih ahh..smpi xkering bulu..


Tak tao sudah..lantaklah sana..tapayah pening2 paler..

Akukan..yg sbnrnya kan..2x mimpi nombor yg sama..nombor 4914

MIMPI 1 :>> aku mimpi tengah m'dail nombor ext 4914 seorg pegawai ket kementerian nih..(*oii tapir..aku dail nombor si smeagol..apekejadah ntah dia masuk dlm mimpi aku ntah)..walhal nombor ext tuh adalah kepunyaan org len..

MIMPI 2 : mimpi aku tgk plat motor nombor 4914 yg tgh paking ket psr tani..dasar suke pegi pasar tani, harus babak dlm pasar tani masuk dlm mimpi..

Wahhh..ini sudah bagus..org ckp nombor tuh blh ditikam..mane tao menang jekpot..kayo pakcik!!!

Korams nk beli nombor nanti, belikan aku skali yer..tp aku nk tikam 9070..(besar 1, kecik 1)..nghehehehehe




p/s: ai bkn kaki judi tao..ai cume kaki bunting padi jer..

4 comments:

-- said...

dasar kaki spot toto 4D ko nih!!!!

Pehal smeagol masuk plak?? ko musti bayang muka dia buat modal kan??? Huh!!! Udoh2 la pir.. smeagol pon sekarang dah boncet kedepannn je perutnya.. tak hemsem..tak hemsem!!!

pir.. nanti kalo dah kene loteri tu..ko blanje aku aifon4 ye pir..

tapi..kenape aku cepat2 catit nombor yang engko mimpi ni?? heran ni...

zurinhizuddin said...

emang dasar ahhh ko nih tapir...

aku tao, pas ko catit..musti ko soh debi gi beli khenn..nanti blhler ko kirim sari brg 3 elai ket dia..

a'ahkan..pehal smigol masuk dlm mimpi aku nih..ker dia yg jdkan aku sbg modal dia..

Whoopz said...

Okeh.. Set.. Jap lg gwa g beli..
Sape2 nak kirim..?

zurinhizuddin said...

9070 yerk...besar 1, kecit 1..

meksure nk beli pkai topeng ultramen dlu..kene serbu ngan jbtn agama, mak hayam lari dulu..