oooo..skodeng yerkk

Nov 30, 2010

WAHH..BERLAGAK NKO YER..

eNTRY berunsur Jaki..bkn JAKI JIPANG okeh..

SUSPEK >>>>> PTD..ape itu PTD..??

Pegawai Takde Duit..
Pegawai Tahap Dapur...
Pi TiDoq......

Sume blhlah..nyampah uolss tgk PTD baru2 nih..camle bagus sgt..walhal sengal tahap gaban..

Sblm depa nih pegi kursus DPA yg 6 bln tuh khen yg kat INTAN tuh ler, kemain jerr mesra alam deols nih..pas blk kursus nih..wahhhhhhhhhhhhh eksyen melangit tahap dewataraya..

Jumpe @ nmpk aku buat2 xkenai fulak..xder nk tego mego aku nih..hei!! ada aku kesahh???..

Aku pun xlahap ler nk b'kwn dgn uols nih..even gaji aku lgk besar dr uolss..*riak okeh*

say no to PTD..

4 comments:

-- said...

pir..pir.. smigol keje mane skang?

zarul akim skang dah pitidi atasan ye pir? makin tinggi tak dia? ke kemetot bagai dulu juge?

hahaha..teringat zaman main nota kertas kecik2..selit bawah kibod ajak aku tengok buskers kat central market...

sialann..kenape ntah aku terjebak dalam drama minggu ini ittewwww!

Whoopz said...

Huh.. Setakat pangkat besor x yah la berlagak.. Yg penting yg masuk tu besor.. *gaji.. :p

zurinhizuddin said...

nur tapiruddin : aku mmg tao test ko yelah pitidi khenn???..huh!!..yg boroi, yg gg berkerak, yg tonggek...sume ko bedal khenn??..pastu gi mkn sikret resepi khen..omaigot

blm komfem dlm jawatan lg dh brani berskendel2 bgai dibalik jam punch card..ahahahhahaah

zurinhizuddin said...

whoopZ nih pitidi ker?..kalo yer, blhler jd anak hekan aku..wat stok geli2 kekdahnya...ahahahha..prrrthhhhh