oooo..skodeng yerkk

Nov 30, 2010

AKU SAKIT HATI..GANDA 28X OKEH...

Hi uols..arinih br msk kije..smlm coti..blk kg..

Akukan..lately salu je mabok2..pening2..

Ngandong????..tade maknenye deh..dh katanya fenomena sperma lalai..ke aku yg x subor???..hinsss..hinsss..hinsss

Smlm aku disait nk gi check up kat Klinik Kesihatan Jelebu..kronologi yg jelas sungguh durjana spt dibwh:-

>
>
>
>
>
>
>
>
>

8.00 am : Sampai kat klinik
8.20 am : Nama di panggey utk register

9.00 am : Tunggu di rwtn pesakit luar
9.30 am : Masey menunggu
9.32 am : Menguap2 manja

9.50 am : Belek2 hempon
10.15 am : Toleh kiri kanan tgk gelagat org
10.30 am : Masey menunggu lagik dgn jayanya
10.45 am : Letup2 jari..kembang2kan jari kaki..lenguh ok

11.00 am : Menunggu lagik dgn penuh rasa hati yg panass!!!
11.10 am : AKU DAH XLEH TAHAN LGK DAH..DR SORANG KE SORANG..XDE PUN NAMA AKU DIPANGGEY!!..*(oh ye lupe nk bgtao, dgn sistem bernombor yg rosak..ekon yg xder..cume nes panggey nama jer..aku tgk org yg dtg kendian tuh masuk awal pulak, aku yg tercongok cam siput sedut dr pg td xde pulak nama dipanggey)*

Angkat buntot, blah..aku campak je kertas bernombor tuh kat tong sampah..Hampeh sehampehnya sebis kat kinik ni...dgn dokter yg ada 2 org jer..bodo piang..dh tao ari senin, serve le dgn dokter yg m'cukupi..dh mampus ke hape dokter kat situ..

Padan muka nes2 yg t'jerit2 panggey nama aku nanti..muahahhaha..muahahahha

3 comments:

-- said...

owhh..aku dah tebiasa dah beb gitu.. masa laki aku eksiden itu ari.. kat emegensi kan.. adik ipa aku kata... tunggu turn..sampai sempat la 3 orang mati.. lg haru yg keling la.. waris terus tepuk2 dahi nangis tak dapat terima kenyataan..

kalo cek ngandung lagilah.. rasa nak pecah air ketuban..

da tu nak buat cemane? no cois..wat tu du? pegi SJMC ke Prince Court kalu... mau selsema je kene caj RM500.. pesakit luar je tuhhh... mampo nyah???

Whoopz said...

Aiyork.. Lama gilo tunggu.. Tp aku ske je nunggu lelama kat spital.. Nurse2 pelatih c0mey2.. Heheh.. Btw.. 9070 xde.. 0970 ada.. Try again nex time.. :p

zurinhizuddin said...

siti nurtapir : khenn tapir..very da hazabedah sebis spital gomen nih..acaner ler org x gi spital swasta, tp bila dpt bil riban2 harusler cirit buih nk m'byrnya..setakat nih aku gi pusat perubatan unibesiti malaya jer..sekangkang kera betina je dr umh aku..

sebek ko x joyen same keling tu tepuk2 dahi nangis skali..


whoopZ : ceh..nes2 pelatih??..gemok2 arr nes2 tuh..baik ko tgk kami b'2, merembes gittew..mao b'drh idong..

9070 xde?..emang dasarr!!!!..tgn x b'bedung...mlm nih tdo nk bwk kemayan..hrp2 kene nomot lain fulak..