oooo..skodeng yerkk

Nov 26, 2010

KELUH KESAH KAK ESAH..

Pg nih je dh 2 entry aku buat..blogger yg dedikasi kekdahnya..mak hayam pun xmampoo, walhal kije opis melambak2..ahh lantaklah sane..janji 1hb Disember duit saguhati 500 masuk..

Aku nk tanya soklan nih pun serba salah..nanti uols kate blog lucah pulak..yg dh kawin jelah blh baca..yg perawan purbawati toksahler ngengada nk m'jebakkan diri pulak..sebarang kehilangan jiwa, korang tanggungle sndri..

Aku nk tanya uols..err..err..er..uols rs kembong perot tak pas uols ML???..aku mksudkan bkn kembong perot 9 bln tuh..tp kembong perot dek angin..itu mmg kebiasaanke uols akn rs kembong angin???

Aku pas 2-3 ari ML, mulaler perot aku akn kembong..rs keras jer, angin b'pusar2..normal ke tuh haaa????..dolo2 bidan yg ngurot aku tuh ckp, angin dlm perot xelok sbb nanti angin tuh akn menolak benih yg masuk..btol jgk teori mak bidan tuh..patotler benih dr laki aku x sampai2 berenang sbb awal2 lg dh kene b'tarung dgn angin..ahahhaha stetment xboleh blahh..

Uols rs btolker teori mak bidan tuh..kalo btol, uols type 'BIDAN' jarak 'BETOL/TIDAK' jarak dan hntr ke 35556..setiap sms akn dicaj rm2.00..nghehehheh

Ok..nk sambung blk tgk transformers..fefeling b'lwn dgn diseptikon..

3 comments:

-- said...

*Bacaan untuk peserta sakit puan saja okeh! Yang lain baca sambil tutup mata.*

.......

7 menet aku dok pikir ML tu ape. Ingat ko buat teka teki.. huh..bukan selalu ko sebut romen ke? sopan2 pon ko kata senggama/berkelamin/bersetubuh.

Hmmm.. rasa tak selesa memang ada pir!!! Tapi kejap je la. ko harus tukar posisi dan strategi.

urut2 betulkan peranakan. kesian la menatam tu kene bertarung dengan angin plak dah!! aku risau itu 'fenomena sperma lalai' pir..

Takpa..coba lagi.. semoga berjaya!!!!

Whoopz said...

Apekebende ML? Kegel gwa taw ar.. Pidah ajor.. Gwa sarankan lu wat senaman ni.. Mayb bleh kuarkan angin berlebihan tu kot..

zurinhizuddin said...

tapiruddin : wahh..dasat arr ko nih..kalah bidan senah..aku akan tkr posisi, 360 darjah kekdahnya..hihikk

whoopz: errrr..whoopz nih perawan lgk ker?..kalo masey perawan, gi dok tepi pintu tuh jauh2..syohh..syohh..syohhh