oooo..skodeng yerkk

Oct 5, 2010

W.T.F?????

Hi uols..pg2 nih aku nk menjoyahkan diri skit..korams nk join dak?..xnak join sudah..lantaklah sana..!! okeh..jom folo cite watdepak kat bwh nih sambil mengorek2 serdak kuih ry..

Aku kan...ckup jaki jer bile memandu dok melayan pemandu2 yg mcm haram sundal malam nih...mendidih je darah sampai m'alami ciwrit buih..

(1) elok je kat federal haiwe tuh 3 lane..tp masey ada lgk pemandu yg mgkn lahir zmn jahiliah @ zmn firaun totankhamun dok jdkan 4 lane...mcm pg td, aku kat lane tgh & ada kete kat lane kanan..kira mcm kami beriringan le skit..tp ntah dr mane anak haram muncul ntah, tibe2 dh ada kete kat tgh2 antara kami..gile ke hape, buatnya bergesel xke kehilangan jiwa..aku syak pemandu yg sengal tuh kaum cayanunalip..huh! bur*t x basuh bile berak!!!

(2) kat tol ~~~dh tao kad T & Go xder kredit, yg pi masuk kat laluan T & Go tuh pehal setan????...xker menyusahkan seluruh jiwa raga aku..ini pun set kaum cayanunalip tuh..bodoh piang!!

(3) kat tol jgk ~~ kat laluan semaktek..yg pi bwk laju2 tuh sape suruh..bile dh laju, sensor xleh ditek..menyusahkan org jer..time tuh muleler ke belakang, ke dpn dok nk ngejas utk disensor..mcm smlm, ket tol NPE...kete wish kaler grey, dok overtek aku, nk msuk lane semaktek..eeeeeeeeeeee mcm sial jer..last2 xleh lps sbb sensor xleh nk bc sbb wish tuh bwk laju nk mampus..igt tuh laluan bapak ko ker..aku dh bengang le kat blkng nih dok nunggu..kete lain ket blkng dh bersusun..wish nih pun dok merives ke blkng ke dpn..aku dh maki2 dlm kete dh...'hoi bodoh!!...bla..bla..blaaa...menyusahkan org lain jer!!..lanCa* ahhh..bla..blaa..blaa..chak bo liau...".....terpaksa aku & kete yg lain b'undur utk beri laluan pd kete & pemandu yg sengal nih..las2 kete sengal nih masuk lane tunai..

(4) dok kat fast lane tp bwk mcm siput yg m'alami kekejangan akibat sawan babi..selidik punya selidik ghopenye dok bergayut telefon..

(5) bas ekspress yg dok mengimpit2, cucuk2..giler ke hape?..haramjadah punya manusia..

(6) oh ye..aku ckup menyampah kalo org pompan yg drive dok pkai spek mata itam yg besar2 tuh..dh tuh berlagak nk mampus..hekeleh..toksahler nk ap lbh2, drive mcm biasa jelah..bknnye bile pkai spek mate tuh trus dpt superrrrrrrrrrrrrrrrr pawerrr..aku pun drive pkai gak spek mata ala2 kohsukun..menten je jelita..berhemah lgk..

2 comments:

Unknown said...

Wadefak entri mu inih.. penuh dengan maki.. maki.. maki dan maki lagi.. sonok gak baca maki pepagi ni.. menjana emo kekdahnyer..

cayanunalip ni mmg bawak keta salu cam harrem.. lebey2 lagi hat betina derang tuh.. bawak laju2.. pasan terel bla eksiden baru nk panik.. kadang tu eksen padahal bodoh..

-- said...

eh aku la tuh yang pakai spek mate itam besa tuh... pastu impit-impit celah bedah.... heyy ai dah lambat lah nak pegi keje..