oooo..skodeng yerkk

Oct 21, 2010

lupa nk wish kat diri sendiri...

Sbgai pekerja yg berdedikasi..dedikasi le sgt!!!

Aku lupa nk wish 'SELAMAT ULANG TAHON KE-10 AKU KEJE DI KEYKEYAR'..Genap dh 10 taon pada 16.10.2010 aku bersemayam disinih..dulu..kini..& selamanya...

Kat sini dh 3 department aku pindah randah..dah 5 org bos aku serve dah..mcm2 prangai..mcm2 peel aku tgk..tp yg utama pengalaman & ilmu tunjuk ajar yg aku perolehi dr previous bos aku...

Mcm2ler aku tgk..dr skendel2 bos2 besar dgn retis2 yg nan hado..jelik okeh!!..di keykeyar nih le slalu tgk 'dijedeb'dok nyanyi2 bile taim majlis hariraya, raya cina, raya keling..buhsan okeh!!..asik mukaaaaaaaaaaa dia jer..bernanah telingar dgr & tgk dia wat show..

Oh yer..aku jgk nk wish kat member aku si tapiruddin @ nOraPidah tuh..sama2 report duty 16.10.2001

6 comments:

-- said...

tapirrrrrrrrrrrr!!! hepi enibeseri!!! *bukan anifbaseri*..

10 tawon kita abdikan diri jadi gundik kerajaan kan pir!!!!

taniahhhh!!! sebbaik ko ingat!!

-- said...

weh...salah..salah... 9 taun lahhhh!!

Unknown said...

ko gundik rameli itam kan?? kan?? kan?? nanges ditangga jekear

-- said...

aku nangis sebab mek apsah slalu ilangkan surat. yang kene bambu dek rameli itam aku le... shilakee!!

zurinhizuddin said...

ehh..9 taon eh???..mntk mahap yer penunggu gua..

ramli itam?..ketua bos yakuza?..tapi PA dia sempat lak tuh tgk gmbr blue...

Unknown said...

sempat jer beralamak.. padahal dia snirik yg ilangkan sbb sibok beralamak.. tuduh mek hapesah pulok.. mek hapesah xalamak pun.. layan tupperware jew.. khaikkk ptuih!!