oooo..skodeng yerkk

Oct 13, 2010

DI KETIKA ITU..............*edisi slot AKASIA*

Di ketika itu...
Aku spt manusia yg tiada arah tuju..aku bingung..jiwa kosong..jiwa merana (agaknya kot)...keseorangan..kesepian..& bermcm2 perasaan yg aku rasa..ada ketika manis, ada kala pahit..kadang2 t'lbh masin..payau pun ada gak..tawar toksah ckpler..

Aku spt tidak dipedulikan..tidak diperlukan..tidak disayangi..
Hari2 aku meratap hiba..hari2 aku menangis..mujur aku x jd spt kassim selamat..

Sampailah tahap dewataraya..aku x bisa lg meratap hiba..aku dh nekad..NEKAD!..Nekad!!!
Aku dh nekad utk membawa diri aku jauh2 dr pandangan mata..aku dh nekad utk pergi ke luar negara utk bertugas selama 5 thn...dlm pd masa tuh aku dh riki2 tempat..riki2 negara mana yg aku nk bawa diri nih..aku dh riki2 jenis permohonan & pegawai2 yg in charge utk sume nih..aku pun mula menyibokkan @ menjoyahkan diri aku tanya sana sini kwn2 aku yg posting ke luar negara..sungguh!!

Tp..xsempat aku meneruskan hajat nih..hati aku dh kembali cair..semudah air batu yg dijirus dengan air panas...hmmmmmmmmmm...ke aku yg terlebih psiko @ terlebih emo dlm menangani masalah..yele tuh kot...


*sila jgn muntah ok..bc entry ala2 slot akasia nih*

1 comment:

-- said...

ala..dah temuntah dah..acane?