oooo..skodeng yerkk

Oct 11, 2010

MELAHAR DI PETANG HARI...

Hi uols..petang2 rembang nih ai malas dh nk wat kije..ai duduk ngadap pc sambil minom sup cendwan campbell, pastu tgk video senario zoo..ada 3 perkara yg ai nk laharkan petang nih..jom folo

>
>
>
>
>

(a) tghri td ai keluar ke demol (tempat persemadian dulu, kini & selamanya...bak kata norapidah)..dh nk smpi demol, bg signal kanan siap2..tp adaler minah sengal haramjadah parking keter btol2 laluan nk masuk ke demol..minah arab yg bodoh, bwk myvi putih..aku hon2 dia buat bodo jer..dahler aku terpaksa amik space jauh skit nk masuk ke laluan demol..rasa nk jerut je leher dia tuh dgn tudung yg dia pakai..nmpk mcm bondej skit..buat bodo pulak tuh, @ mmg semulajadi bodo, xtao undang2 jlnraya..

(b) aku oder snack box kat KFC..

budak kfc: snack box B blm masak lagi..
aku : berapa lama?
budak kfc : 10 mnt je kak
aku : okeh..ai tunggu

tunggu..tunggu..tunggu..tunggu..tunggu punya tunggu..punya tunggu dh lebih 10 mnt dh..jejak 25 mnt okeh..aku dh nekad kalo x siap jgk, aku mntk duit aku blk..terus pegi ke kaunter..

aku : dik..ai punya snck box B tuh x siap lagi ker?
budak kfc : errrrrrrrr..sori kak, kentang goreng dia dh abis, tuh tgh masak tuh
aku : berapa lama pulak ai nk tunggu nih???..dr td kata 10mnt...( dgn nada agak keras)
budak kfc : * kecut muka dia kena jerkah dgn aku *..errr jap kak, itu baru masak..
maaf ye kak sbb lambat..

palahotak ko maaf..kalo ko kata 10mnt..10 mntler..jgn bg kastemer tertunggu-tunggu..ini tak..kite yg terhegeh2 pegi sua muka ke kaunter pi tanya dah siap ke blum..harap2 manager @ big bos KFC bacaler hendaknya komen melahar dr aku nih..biar dia tao komplen dr aku nih..huh!!

(c) blk opis mkn benda2 yg remeh temeh..mknan ringan..ada pulak hamba ALLAH yg jaki tgk aku mkn..mcm2 dikomplennya..itu ini..xelok ler...x berkhasiatler..heii!! sukati akuler..aku yg nk mkn, bknnya nko..laki aku bg duit soh joli katak utk beli mkanan, mkn smpi lebam..yg nko tuh kunun2 jg sgt pemakanan, kunun2 m'amalkan diet yg seimbang..jatuh sakit gak aku tgk..xderler sihat manapun..xgak menjana prestasi nko dlm perjawatan awam nih..rezeki yg ALLAH beri nih, kita jgn sia2kan..cume kite kene tao sejauh mane keperluan, kemampuan kite dlm memilih pemakanan..


huh..abis dah sesi laharion...nk smbung mkn pisang montel pulak yg dibeli kat demol tadi..tatat

1 comment:

-- said...

da tu?? kata rezeki Allah bagi..tapi melantak sorang2..tak pelawa-pelawa..mana tak kuar dalil kata kfc tak baik untok kesihatan. Cuba ko beli satu kotak untuk diorang..mau diaorang buat ko mak angkat!