oooo..skodeng yerkk

Oct 19, 2010

TOLONG JANGAN BUAT AKU LAGI MCM NIH..NGERTI???

Apekehey taitel utk N3 kali nih mcm berbaur ugutan..???

Mmg siot ahh pg nih..rs nk lempang2 je muke dia..kasik koma trus..pg2 buta td dlm kul 630 aku pi blok f nk 'mendro' duit..agak sunyi, sepi & kelam keadaan di blok f tuh..oh ye, aku paking kete kat post ofis tuh..pokgad di kaunter pun xder..lps sesi mendro duit, aku cpt2 blah sambil agak sibuk menyimpan resit & duit di dlm wallet..sampai di pintu masuk blok f, tibe2 ada jerkahan & loncatan dr luar..wallet aku hampir2 nk terlepas dr tangan..rupanya pakcik kantin tkt 4, blok b yg melompat mcm kera terkene buasir tuh..aku mmg terkejut sgt2..sumpah seriyes!!! dahle kat luar keadaan msih gelap..aku igtkan pencuri mane td..aku tarik muka masam..trus jerkah dia..padan muka!! terus dia bg salam..aku terus blah xtgk pun muka dia..

-n- cite part 1

Semlm pun aku kene gak kejutan mcm sial nih..benci aku tao tak...kat tempat aku, tgh leka merekod surat2 masuk..adaler hamba Allah nih masuk bilik aku senyap2, mmg xdgr pun bunyi tapak kasut..pastu dia menyorok blakang pc aku..cume julurkan muka jer..bile aku dh siap rekod surat, aku angkat muka...nahhhhhhhhhhhhhh!!! aku terkejut beruk sbb nmpk kepala je di blkng pc..mmg aku melompat btol..terus aku maki dia..'babiler ko nih..'..nk bergurau xkene tempat..

Kesan dr kejutan yg aku alami, terus aku priyet serta merta..sungguh!!!

1 comment:

-- said...

tapir.. ko periyet pir.. iieeee..bau hanyir...!