oooo..skodeng yerkk

Oct 18, 2010

TAK SUKA OKEHHH....

Harinih aku demam..ekceli dr hari jmmt lgk aku dh rs simptom2 dmm tuh..

Sampai kat pejabat, adaler geng2 makcik senah..makcik bedah..makcik joyah..dok tanya soklan yg hampeh..

Bedah : eeee kesian juin demam
Senah : Demam?..nih demam ada isi ker?
Bedah : Ehh..dh ada isi ker?
Senah : eheheheh..demam ada isi ler nih..

Aku fedap okeh..rs nk halau je keluar dr bilik aku nih..sunggoh aku tertekan..aku x suke ditalu2kan soklan yg mcm nih..

Dorang nih pengaruh drama tibi slot akasia byk sgt...

4 comments:

-- said...

isi ape pir? isiperut? isipadu? isirong? taik tu pir..taik sumbat..

w.v: COMAT.. ek eleh..ingat comel la COMAT!

Unknown said...

nyampah insan2 nyibok.. xsabo ngalah kan anak dia lak.. pesal dia runsing lebey sgt.. heran aku

zurinhizuddin said...

pydah: isi & kuku?..ko penah dgr?..xpenah dgr, pegi jauh2 sana...

lyn: khen...tgk mcm mu..stedi je usung perot ke hulu ke hilir tanpa rs bersalah..

Unknown said...

stedi tanpa rasa bersalah?? mandong pun salah ko tau tak?? orang wotak xberkembang.. suma pk sempit jer.. mcm2 ajuan xbesh aku dgr benci tawww