oooo..skodeng yerkk

Oct 15, 2010

AKU RASA BERSALAH...

Mlm td aku bc sokabar psl kes budak perempuan ghaib tuh yg tibe la nih ada batu2 jernih pulak jatuh dr siling rumah dia..dlm sokabar tuh ditunjukkanler gmbr2 batu tuh..

Pastu dtg anak buah aku, bc2 sekali berita tuh..pastu sebok dok tanya itu ini..acaner batu blh jatuh..itu batu ape..heiii mcm2ler dia tanya..

Aku trus jd hangin..jerkah kat dia..ckp jgn ganggu aku tgh membaca..bising jer..trus dia terdiam kaku...agaknya terperanjat kene jerkah ngan aku..dia terus palingkan badan dia..diam membisu 1k bhs sambil layan drama CT Kelembai..

Pg td tgh tunggu komuter kat stesen KL..aku igt2 blk ape yg aku buat kat dia..rs bersalah pulak..budak2 mmgler mcm tuh..byk tanya sbb byk benda yg dia nk tao..aku je yg xmatang pikiran ngalahkan budak2..kesian pulak kat dia..

Petang nih mesti dia tertunggu2 igt aku jemput dia dr sekolah agama..

1 comment:

-- said...

kesian ainnnn!!!

untuk pujuk dia.. ko kene belanja dia di restoran mewah pir.. kena bawak aku sekali ni!