oooo..skodeng yerkk

Oct 11, 2010

ADEGAN MENJELIKKAN YG MAMPU MENEGAKKAN BULU PUBIS..

Hi uols..jom arinih kite menjoyahkan diri..xabis2 dgn citer2 dr Kak Nam shortfom dr 'kakak jahanam'...hampir 3 purnama jgk aku memikirkan ape yg nk dijoyahkan dr blog nih..okeh dh dpt idea..

Pikir punya pikir..byk perkara2 jelik yg mampu menjakikan uols..sila skroll ke bwh okeh!!

(a) aku beratur punyalah lama kat KFC..dpn aku kapel 'yg itam ireng'..geli ahh..dok terusap sana..terusap sini..huh! bau myk sapi..mcmler dia sorang ada makwe ala2 rani mukejiii..ketawa2 manja..abaikan dorang..okeh..sampailer turn dorang ket konter KFC..time tuhler baru terhegeh2 nk pikir nk mkn ape..benci tao dak!!yg betina dok terjengok2 papan iklan kat atas nun..yg jantan dok terbelek2 plastik menu kat atas meja konter tuh..yg betina ngada2 xnk mkn ayam..eeeeeeeeee lempang kang ha!!..las2 si jantan oder kentang goreng, soft drink & milo..heiii! WTF man..setakat nk minom air milo pegi jelah kat NZ wangsamaju nun..

(b) kereta yg berada di fast lane tp pasang lampu emergency..dorang nih tao ke dak fungsi lampu tuh..jgn main2 suke je pasang..dah tuh kalo dh pasang, pegiler tkr ke slow lane..dah menyusahkan sume pemandu yg lain termasuk diri haku..

(c) kereta2 mewah yg memandu perlahan di fast lane..hekeleh igt ko pki kete mewah, aku x berani cucuk2 ker..heran tol aku derang nih, igt kebal sgt gamaknya pki kete2 mewah nih...nk soh driver lain respek le tuh..kepala hangguk nenek dia kekdahnya..

(d) naik bas ekspress..aku ckup bengang je bile seat aku org amik @ diduduk olh org lain.giler ke hape..kan ke kat tiket tuh dh tulis siap2 nombor seat..babi ahhh..mmg aku ckup panas hati btol..rasa nk libas je muka derang nih dgn backpack nih..selalunya derang suka duduk kat single seat..suka2 hati mak pak dia jer amik seat org lain..agak2 nk single seat, beliler tiket awal..babi ahhh5x..

(e) disurau tkt 5..org mengaji dgn suara yg kuat..kite nk solat pun agak x khusyuk..sepatotnya kite kene menghormati org yg tgh solat itu dgn memperlahankan suara mengaji..ini kekdahnya dh riak pulak..kunun2 pandai mengaji..agak2 nk ngaji dgn suara yg kuat, ngaji jelah kat umah..blh pkai speaker lagik..xder sape nk larang..

haaaa..kan aku dh marah..lama2 blh mati cepat sbb darah blh jd tinggi

2 comments:

-- said...

atak juwin ni mawah-mawaaaaaaaaaahhh aje. tak paham la adek!!

yang no. (d) tu.. kan yang last tu kan.. babi ahhhh (5x) adakah berbunyi..

babi ahhh, ahhh, ahhh, ahhh, ahhh!

iye ke? dah bunyi orang mengerang kesedapan pulops..

zurinhizuddin said...

aku marah nih..marah. nih..marah nih...grrrrrrrrrrrrrrrrrr