oooo..skodeng yerkk

Apr 22, 2011

putus harapan..putus segala2nya..

sedey uols...

jaypeeA nih mcm main2kan perasaan org jerk...bg harapan m'gunung..kalah gunung seripah eni..dr bln 3 itu ari aku pegi ngadap org2 ket situ nk folo ap ape progress..

'puan..insyaallah pertukaran puan selewatnya ujong bln 3 nih @ awal bln 4'

'puan donwori yer..sbb nama puan mmg kite dh bg keutamaan'..

okeh lega..sejuk halwa telinga m'dgrnya mcm dipuput bayu gittew...

penyudahnya ujong bln 3 cemgitu jugak..sejuk beku je sumer..

msuk bln 4 dah..awal2 bln aku kol lgk folo ap..cemgitu jgk jwpnnya..

las 2 wik aku kol lgk..

'puan..sy blm blh bgtao lgk sbb nk kene bwk dlm miting..dlm miting nanti kite nk buat penyusunan utk tempatkan puan dimane yg b'sesuaian..'

okeh..dlm hati dh b'bunga2 riang...

smlm aku kol lgk..aaaaaaaaaaaaaa lahanat!!

'puan...blm lgler..nama puan xmsuk dlm miting nih..mebi da next miting...'

'aaaaaaaaaa..next miting?'

'ya puan..'

'bile ye next miting?'

'sy xpastile puan..'

'ermmm xpelah dik..ahkak sabar jelah'..


aku dh malas nk m'hrp ape2 lg dah..pakai kabel pun xguna..kabel cap ayam ghopenye...kabel dh berkarat berkohok yg dh xmampu utk inzal sendirinya...sumenya mcm hot2 ciken shit kekdahnya...ehh..mohtip pepg buta mengadu domba kat bos..tersgtlah terserlah kebapak-an...

paswahhhh....

1 comment:

-- said...

kabel membesarkan perut sendirik gi tengok lat pree gi efwan pon pree.. sapu minyak cap kapak..sambil tunjuk gajet canggih... talipon tak bewenti bedewing..

ahhh babi ahhhh!


pir..tumpang emo yeh! makasih.