oooo..skodeng yerkk

Apr 18, 2011

mcm dah xder org lain...

hi uols..ape kbr?..3 purnama x buat entry..malas + bizi= mazi...*jgn nk pikey yg bkn2 okeh*

tiap kali blk jbkan, aku salu b'harap agar penumpang sebelah aku BUKANNYA KELINGking..xkiralah jate ke tino...x suke okeh!..dgn aromaterapi dorang yg busuk, bajet cun, sho op, jakun, ehhhhh mcm2lah yg aku xsuke..

Ari jumaat...tgh batur nak nek bas, dpn aku yelah kelingKing pompan..muda lgk..yekelehhh kerek nk mampus pulak..bajet lawa le tuh..meluat okeh..fuhhhh!!! memintak aku x dok sblh dia ler..harus b'doa..atas smpi bwh tema pakaian adalah kaler HITAM..dh mcm mafia pulak aku tgk..dgn tone kulit yg sekata, xpasti itu adalah baju @ org..hik..hik..hikk..harus m'hina dlm hati..

Elok je aku jejak kaki dlm perot bas..cari2 seat aku 2B..homaigot!..kelingkin pompan td ler weh..waaaaaaaa kene duduk sblh dia..x suke!..x suke!..aku paling je kepala aku arah kiri, malas nk tgk muka dia..nk tdo pun xblh..kelingking tuh ckp dlm hempon mcm org pekak 10 taon..ahhhh sabar2..buat2 tutup mate..akhirnya aku t'tido, tp xlama sbb aku t'jg, dgr dia b'dengkor mcm bunyi motobot..rs cam nk sumbat je lubang idong dia dgn ibu jari kaki aku ni...

Gitu gini, p'jalanan dh b'tambah gelap..mata aku pun dh kuyu..elok je aku nk t'lelap blk nmpk ada cahaya silau2..yekelehhh lahanat!...dia bukak laptop pulak time gelap gulita nih..ape ke jakun sgt nih, nk tekan keybot pun xnmpk butangnye..paneh je hati aku..dia bkk lagu yg syahdu dgn sore yg lemak nyaring, dia nyanyi2..pastu aku curi2le tgk kat skrin laptop dia..ada gmbr dia dgn bf dia..siap tulis tuh 'YOU & ELAINE'..wakakakakka elaine le sgt..x padan dgn rentung & merelip..nama sooo intenesel...

okeh..bas benti kat hentian mane ntah utk kencing..minah nih pun capailer air botol kokakola..elok je dia bukak penutup, skali...whooooooooooshhhhh air dlm botol tuh b'buih & melimpah2...wakakakakaka..puas hati aku tgk bangbangboom nih...abis baju & suar dia basah..cpt2 dia capai langsir, pastu lap2 ape yg patot..bodo tahap taik ikan bilis mmg cemgituler..dh digoncang2 botol tuh, pastu trus bukak..haaa kan dah basah sblm waktunya...

-the end-

ari ahad pulak nek bas dr jb-kl...aaaaaaaaaaaaaaaa aku kene duduk sblh kelingking jugak...tp pompan tua...ya ALLAH...tensen dowh!...rs cam nk soh je driver bas tuh pasing stereng ket aku..biar aku yg bwk bas tuh...seat kat blkang aku pulak, anak2 dia 2 org pompan + cucu lelaki dia yg umo dlm 3-4 taon..cucu dia nih jap2 ke dpn, jap2 kebelakang..jumpe nenek dia..smpi dia t'pijak2 kaki aku..hisshhh mau je kasik penampar sedas..

elok je aku nk t'layang dlm syorga..aku t'panjat, cucu dia nih dok tepuk lengan aku..b'ckp dgn nenek dia kat tepi tinger aku nih..aku buntangkan mata aku kat dia, terus dia lari kat seat blkng..skali lgk dia kuar masuk kat tmpt aku nih, mmg aku ketis kaki dia kasik sungkor...tensen okeh..xblh nk tido dgn aman...

kang aku tego kang..ada pulak buku teks yg kene bakar nih..mangsa keadaan kekdahnya...tp mmg aku xleh regu ahh duduk dgn dorang nih...harus carik helikopter p'sendirian..tp dah jojai x pulang2kan balik..acanerr????


haishhh...redha jelah

3 comments:

Fida Ghazi said...

comel sekali ini cerita pir.. jodohmu dg kelingKing memang kuat. mungkin aura Jay masih teguh melekat..

wacacacacaaaaaaaaaaaaa... lariiiiii!

zurinhizuddin said...

gila khinzir tapir..

aku dh b'upaya melupakan boifak yg encem tuh..tentibe ko hingatkan balik...ehhh tapikan ada sorang lg yg benggali tuh ko hingat lg x?..

inderjeet singh?..ekekkek taste very da intenesenel khen?..las2 dpt yg kacuk jawa singapore..emmm jadilah janji ada genetik oberda c...

Fida Ghazi said...

kekekekek.. napsu buas la ko nih pir! kalah arimau belang albino!