oooo..skodeng yerkk

Apr 5, 2011

kepala atas bertutup..kepala bawah?...

hi uols...very da bzler sgt2..semenjak 2 menjak bos tangguh smpi bln 7 nih..bz kekdahnya?..uols caye aku bz?..bz men game adaler..hek..hek..hek..alah, bln 1 taon dpn aku tetap nek gaji jgk..walopun myk ron 97 nek 20 sen..

okeh..nk menjoyah pg2 nih..

kat area bukit jalil, tmpt aku memaking keter bile tiap kali blk jb..murah je paking kat situ, 1 ari rm2..

time aku nk amik keter itu ari kan, adaler sekelompok jejantanz yg pkai kopiah, serban, jubah bagai...org tabligh kot..tp xde pulak pki celak kat bwh mata..tgk aku mcm nk dimknnya aku nih, nk ditelan2 bgai..ape yg x kene kat aku agaknya..pakaian menutup orat *hehek*..aku pakai bj kurung uols..tp tudung aku selimpangler..xkoser nk berpesen bgai letak brooch 3-4 jenis..derang nih tgk aku atas bwh, atas bwh..owhhh baru aku pasan, aku pki bra push up kekdahnya..patotler cekang membuak2 semcm..*isi dlm kosong*..

tp xknler tgk aku nih pun bernapsu kot..mesti emejin yg bokan2 tuh..lenler kalo bodi aku menggiurkan cam rojita cek wan to tri..haruslah meleleh air liur..

ehh..tpkan kajian mengatakan, wanita yg jejak umo 30-an keatas mmg mempunyai daya tarikan yg tersendiri..aku termasukke dlm kajian tuh?..

jap eh..nk belek cermin jap..wow! gojes..kataku pd diri sendiri..

uols lak mcm mane?.....

3 comments:

-- said...

iolls pon mustilah temasok dalam gologan gojes ittewwwww!!! tengok diri sendirik dalam cermin jugak..lalu bekata..

wow..aku lebih gojes dari tapir juin sebanyak 22% lebih!! wowww!!

ko ingat tabligh tade napsu???

zurinhizuddin said...

agagak..sbb ko gojes sgtler, trus dpt jd tukang kayu..

lawak ahh cite tuh..cenel brp yek tapir?

Whoopz said...

Kejantanan mereka masih berfungsi.. :p