oooo..skodeng yerkk

Apr 8, 2011

bukan sekadar mimpi biasa..

di dlm sebuah rumah..aku berjln menuju ke dapur..samar2 je cahaya yg menyinar..aku mundar mandir..

b'gerak nk pegi ke bilik air pulak..aduihhh!!!...aku terpijak seekor labah2 besar..berkecai labah2 tuh..labah2 yg b'warna agak kekuningan..separuh dr badan labah2 tuh melekat kat jari kaki aku..uuuuuuu bisa sekali, kaki rs denyut2...

masuk bilik air, aku cpt2 basuh kaki, aku cabot segala taring labah2 tuh dr kaki..tp bisa masih m'jalar lgk...aku jirus dgn air byk kali..agak2 dh lega skit, aku kuar dr bilik air...tu diaaaa......ada seekor lagi labah2 kaler itam yg besar dok kejar aku..tarantula weh..bertempiaran lari, labah2 tuh dok kejar..kejar..kejar..aku m'jerit2 terlolong..last2 labah2 tuh melompat atas rambut aku..melekap!..aku dh jerit2 nih..ya ALLAHH...

astaga...aku mimpi ghopenye weh...tgk jam kul 12.10 pg, aku bgn..rs kaki kiri sakit berdenyut2...sama sakitnya cam bisa dlm mimpi tuh..ehhh xleh jd nih, cpt2 amek wudhuk..solat ape yg patot..minta dijauhkan segala kejahatan yg secara langsung @ tidak langsung..

misteri nusantara sunggoh!!

No comments: