oooo..skodeng yerkk

Apr 7, 2011

terima kasih di atas penghinaan..

aku tao, & termaktub..setiap manusia yg lahir di muka bumi Allah nih adalah tidak sesempurna mungkin..kalo yg lahiriah kita tgk yg tidak sempurna tuh adalah dr golongan kurang upaya...org yg cukup sifat pun ada tidak kesempurnaannya..

tapi kau bukanlah insan yg berhak untuk menentukan setiap kejadian..sbb asal-usul kau pun adalah dari tanah yg hina dina..

aku telan setiap penghinaan & makian kau dengan hati yang terbuka..aku terima dengan hati yang lapang.

JANGANLAH KAU PERTIKAIKAN & HINA AKU KENAPA AKU BELUM MENGANDUNG LAGI..sbb aku yakin, setiap percaturan yang ALLAH sediakan ada hikmah disebaliknya..& aku terima ujian serta dugaan ini dengan redha...walopun dlm hati mmg banjir dgn kesedihan, tp kesedihan dgn penghinaan dr kau ini berganda2 mengatasi ujian ini.

Sungguh!...aku selalu pujuk hati aku ckp 'org lain lg maha dasyat ujian yg diterima..tp mereka mampu mengatasinya dgn hati yang tabah'...

jd..azurin...bertabahlah dgn setiap dugaan ini..

1 comment:

-- said...

bertabahlah pir.

sape hina ko ni? meh sini lantik aku jadi peguam bela..

memang aku kitai2 dia... sape? sape?