oooo..skodeng yerkk

Jun 7, 2010

PENYAKIT LUPA YANG TERAMAT HAZABEDAH..

Oyeahh..Oyeahhh..hi uolsss?..dh senggama ke mlm tadi?..ehehehhe..sunggoh keji punya soalan..

Okeh2...lately i m'alami sindorm penyakit lupa ditahap hazabedah sunggoh..sunggoh!..mesti korams x percayakan..acaner wanita segojes i blh jd pelupa..

Ari sabtukan, i mandi2..cuci rambot bgai...pastu tgk cermin..e'eh..rs sexy gittew bile tgk diri i dlm keadaan basah..ahahhah..

Pastukan i syampu rambot, sabon2 bdn..pastu tgk cermin lgk..okeh, masih gojes ditahap impak maksima..pastu i mandi lg bilas2 sumenya..okeh dh siap..i trus lap2 bdn..pastu i tgk cermin lg..i menjerit..wallaweyyy!! rambot i masih ada syampu lgk..upenya i x bilas rambot i...i pun blh lupa yg rambot nih berbuih2 lgk..mandiiii lgik sekali..kan ker membazir air tuh..


ERmmm..tp kalo bersenggama tuh i x lupe plak..acaner tuh???

6 comments:

-- said...

header ko tuh buat aku rasa macam amah indon yang tak produktif..

Effyliani's Life said...

woit .. aku gelak teramat sangat2 baca n3 kali nie .. hahaha

Unknown said...

Eleh.. aku xrasa nk gelak pown.. ni xubah cam artis nk tarik pablisiti morahan jew.. wexxxxx

zurinhizuddin said...

pydah & pajelina : aku dh agak dh..komen korams sunggoh menusuk kalbuku..contohilah meksu..

meksu : owhhh aku sunggoh terhibur dgn komen dr meksu nih..EO sebeginilah kite perlukan dlm perkhidmatan awam utk menjana masa dpn..hihikkk

Unknown said...

haah la sgt.. EO yang menjana masa depan blog bley la..kan pyda kan??

Effyliani's Life said...

Lyn : off courselah .. hahaha .. aku EO ngadap blogg ooo ... hehehe .. kalau aku tension je aku baca blog juin .. leh gelaks2 .. :D

Juin : ignore je demo berdua tu .. off coz bcoz la jealous tu