oooo..skodeng yerkk

Jun 16, 2010

KORAMS PENAH DGR BUAH ZURIAT TAK???

Hi uolss..arinih kite bersiaran waktu pg yaaa amat..amat pun xbgn pg lgk..korams tgk taitel kat ataih nun, korams penah dgr tak buah tuh?..kalo buah zakar, mesti korams selalu dgr khenn, especially si pidah ngan pazlina nun..tp aku caya, si meksu tdk BERMINAT utk mengikuti perkembangan buah zakar ini..

Okeh..back 2 da topic..sebnrnya sumenya secara kebetulan..smlmkan aku bukakler 1 forum kat cari.com..pastu aku gi ler kat board parenting..pastu adaler dorang bincangkn topik buah zuriat nih..

Buah zuriat nih jg dikenali sbg BUAH KOKA @ BUAH ADAM @ BUAH HAWA..jauh wooo buah nih..ianya hanya terdpt di Mekah..kalo x salah aku kat area Jabal Uhd (ini jelah yg aku tao, itupun aku bc kat forum tuh)..buah ini dikatakan digunakan utk mereka2 yg sukar utk hamil..byk posting yg aku bc kat forum tuh, ngandong pas minom air rebusan buah nih..wallahua'lam..sumenya atas izin ALLAH...

Buah nih teramat2ler keras wehh...nak belah buah nih, kene guna kudrat lelaki..kene belah pakai parang, gergaji @ kapak..cara penggunaan buah nih adalah spt berikut:-

>>> belah dua, pastu rebus

>>> minom air rebusan tuh 2x (sehari)..pagi & mlm

>>> baca bismillah, selawat & berniat dlm hati (kalo air dh kering, tambah air lagi, pastu rebus lg smpi dah xder kaler)

ape2pun sumanya atas izin ALLAH..

Alhamdulillah..aku dpt sebiji buah nih..opismet gi umrah baru2 nih..aku jgk ada kirim doa mase dia nk gi umrah nun..mudah2an ALLAH makbulkan doa aku & asbeng..

pastukan, nk cite lgk..aku gi lah kat kentin Blok F..tanya yg kat kdai buku tuh..psl buah zuriat nih..ko tao, rege sebjik buah nih brp hengget?..RM50 wehhhh..tp xpelah, kalo itu rezeki dia..aku beli jelah buah tuh..usaha + doa + tawakal..

so..kengkawan, kalo ada sedara mara @ member2 nk gi umrah @ haji..aku nk kirim buah nih blh tak?..hopefully sesgt..maneler tao, kot2 ada kenalan yg m'alami keadaan spt aku, blh gak aku wat amal jariah utk m'cuba keberkesanan buah nih..

upe buah zuriat nih mcm kat bwh nih..cekidaut

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>





4 comments:

-- said...

oo penah dengar pasal koka nih.. tapi kat umah metua aku ade kayu koka aje.. keras gile. tapi buah koka aku tak sure. Nanti aku pegi aji aku belikan ye pir.. tapi tak janji tao..

buah zakar aku very sure..
buah halkum pon agak2 suka juga ..
buah dada ada..

okeh..makan buah tembikai sekarang..

Unknown said...

so.. skrang ni ko ada bopa bijit dah buah tu?? xpaham aku.. opismet ko bg satu.. n den ko beli satu kt kdai buku?? centu?? pehtu ko nk kirim kt aku n pidah n meksu lagi kalu kami g aji?? so.. morelnyaa ko nk banyak beribu2 lemen la buah ni ek??

zurinhizuddin said...

org kater, pokok koka nihler Nabi Nuh gunakan wat kapal..

pydah : aku taleh mkn tembikai ler..kene pantang, taleh mkn benda2sejuk skrg..nanti pepet kembang..opsss tercarot laks..kalo buah zakar sejuk pun aku taleh sedot, nanti x nek..hihikkk (*meksu sila tutup mata anda)

pazlina : aku ada sebijitler weh..yg opismet aku kasik tuh..yg kat blok F tuh xtao dpt ke idak..dia cube cari kat tokey arab..

weyy..nanti kalo korang gi..belikan aku eh..buah zuriat, serbuk kurma jantan..

sitinur_aisyah said...

kalo still xde anak, g mane2 independent lab, yg lelaki wat seminal analysis, pmpuan FT3,FT4,TSH..kalo lelaki@pmpuan x ok, buat test LH, FSH, prolactin..then bwk report g jumpa gynae