oooo..skodeng yerkk

Jun 23, 2010

NASIB KITE X SAME DGN ORG LAIN...

hi uolss..dh mandi wajib???...

Okeh arinih, entry i agak domestik skit..tp i bet uols mesti x loya utk m'bcnya..kalo loya???..gi beli asam ket pasar tani nun..3 bungkus 5 hengget ajork..

Mase tuh aku pas solat kat surau..tentiba ternmpk ler kawan yg sedang sarat2 mengandong..aku igt dia dh bersalin..pastu aku gamitler dia..(nama & watak adalah dirahsiakan demi m'jg keamanan sejagat).

Si Cantik Manis (akuler tuh) : wei..meh sini..aku igt ko dh bersalin
Pompan Sarat : blmler juin..aku dh x larat sgt2 nih..
Si Cantik Manis : loh..ye ker..bile due?
Pompan Sarat : 12.7..tp aku mmg dh x larat nih..kalo blh, skrg jgk aku nk bersalin dh


Si Cantik Manis : ermm..eberiwik, laki ko dtg kl tgk ko le eh..( lakinya di pantai timur)
Pompan Sarat : ermmmmm..harammmm ( dgn air muka yg sedikit sedih )
Si Cantik Manis : ko biar btol...???
Pompan Sarat : btoller aku ckp..
Si Cantik Manis : abis, sape tgk ko kat KL nih?..Kuarga ko??
Pompan Sarat : mane ada..tade sape2..aku sorang2 jelah..

Hukalohh..terkedu aku dgrnya...acaner dia m'alami tekanan & m'hadapi kemengandungan nih sorang2 yer..sakit penin dia, gi cekap..mesti stress sgt2 kot..sbbnya dia seorang diri di kota KL nih..tade sedara mara..kawan2 toksah ckpler..xkn nk ngadap 24jam kot..imposibel..

2 comments:

-- said...

alahai..teciannyee beliau!

dah setarap nora danish plak dah..

takpe.. kak juin ada..

Jangan risau okeh.

p/s/s: Takkan laki dia tak jengok langsong wey??? mELAMPAUUUUUUUUUU!!

zurinhizuddin said...

btoller wehh..sumpah! sate 30 cucukss..