oooo..skodeng yerkk

May 19, 2011

saya x berminat...

itu ari aku gigih pegi spit99, beli brg yg merapu merapan..saje perabis duit...xtao nk belanja arah kemana duit tuhh..

okeh dh siap beli & byr...elok je aku nk msuk keter..ada 2 org pompan berumo tego aku..

'dik..mahap yer..nk pegi mane nih?'

'ermm nk blk umahler..nape?'

'errr..blh akak ckp skit..dlm 15-20mnt..blh x dik'

'mahapler kak..sy nk blk nih'...

'adik dok maner'

'dok kat blaa..bla..bla..bla...'

'owhh dkt le tuh...akak dok kat bla..bla..bla..cemgini dik, akak nih wakil zhulian..adik penah dgr zhulian?'

'penah..ape x penahnya..kdg2 sy tolong kwn2 beli zhulian nih..'

'owhhh..elok sgtler tuh...senang sikit akak nk terang..'


aishhh...akak nih..cpt & tuntas sunggoh...

'mcm nih dik..akak nk ajak le adik nih joyen zhulian..bknnye aper..blh tambah2 duit nih...bla..bla..bla..nih kalo adik x cy, tgk yearly stetmen mak akak'..sambil dia pun tunjuk stetment tuh..hmmm ada riban2 le jgk keuntungan yg dia dpt..

pastu member dia nyampuk...'a'ahh dik..nanti kalo dh byk duit. blh tukar kancil buruk nih'

'kak..kancil buruk nih pun laju gak kat jlnry..jgn pandang sebelah mata ye..'nymph aku!

aku dh malas nk layan dh..gitu gini layankan jele..

'dik..lupe plak nama akak anom..blh akak dptkn no.hp adik..bknnye aper, nanti senang2 kalo ada p'jumpaan ahli2 baru..akak blh pegi dgn adik...'

nk cpt blah..aku pun bgle no.hp..sblm blk, kak anom nih bgler pujian melangit ket aku..yelah kak..

smpi kesudah adaler dkt 20x kak anom nih tipon aku, haram 1 pun aku x pikap...xder maknenye deh aku x mampu tukar keter kalo x joyen zhulian nih...xkohseer mak bedah!

3 comments:

Whoopz said...

gwa ada kes ngan zhulian ni.. Rasanya mcm nak je gwa tangankan je dak zhulian tu..

zurinhizuddin said...

wops: mgkn budak zhulian kes dgn ko nih spesis x lawo kot..cube kalo lawo, xdenye deh ko nk tgnkan?..kan?..kan????..harus terus meminang gittew..

Fida Ghazi said...

julian pir? cis..menghina kredibiliti kak juin betul la mereka tu.

kak juin tu kalo nak pakei mas tulen..enitaim tao!!! beso tayo kete kebal pon buley.

kak juin tu pakei kancil sebab senang nak cilot2.. kalo nak tuko audi a4.. enitaim..cececiuuu..cececiuuu..


pir..aku dah up lebih2 ni.. tade habuan ke pir?