oooo..skodeng yerkk

May 14, 2009

NKO HINGAT NKO LAWA SGT KERRRRR????

Aku x phm arr dengan budak pompan 2 ekor nih...mcmler lawa sgt..lawaker?..lawaker?..lawa lg urat keting aku..

Entry kali nih nak citer ngumpat skit2 arr..alahh ngumpat yg dosa eh ciput jer..ehekkk ada ker?..voleyy ke mcm tuh??..

Okeh kengkawan citer dia mcm nih..kat surau tkt 5., blok b nih..ada ler 2 hamba Allah (ofkosler pompan)..yg biler dpt duduk dpn cermin, mekap2..mak aihhhhh punyerlerr lamer..abis 1 cermin tuh dikongker dek hamsat2 2 ekoq nih..

Dr mula org lain amik wuduk, pakai telekung, solat, berdoa, bukak telekung, lipat sejadah..perghhh 2 ekoq nih x abis2 lg mekap..apekejadahnya!! penah 1 ari tuh sy usha2 aper yg lama sgt utk depa mekap nih..mule2 tgk depa pakai krim, pastu fondesyen, pastu tepek bedak (yg ntah brapa kilo ntah), pastu pakai eyeshadow, pastu maskara, pastu eyeliner atas & bwh, pastu pakai blusher, pastu pakai lipstik..fuhhh lengkap sume2 kaler ditepekkan kt muker..bile dah siap..tuhhhhhhhhh diaaa..tepong gomak sudah mari..punyelah tebal mekap, mau tuh bile ujan turun tuh x kalis air..

Walhal keje sbg kerani & PAR ajer..nak mekap lelebey sape nak tgk?..sampai jemaah yg lain pun dah naik menyampah tgk 2 ekoq nih bile dpt cermin..yeler..org lain x merasa dah..aku yg lawa lgi anggun lagi mabeles nih amik masa 10 mnt je nak mekap..(hihikkkk jgn rasa loya yer, kecoli org yg ngandung )...agak2nya nak gi keje tuh pukul brp agaknye depa bgn.???

3 comments:

-- said...

ala tapir.. bagi can la. diorang kan muda remaja, musti la perlu lawa2 sentiasa untuk tarik peratian PTD-PTD muda. Paling idak pon Juruteknik ke. Ngko dulu muda2 pon solek macam mak andam gak kannnnnnnnnnnnnnn!

Ape kata mase diorang tengah solek2 tu.. ko cuit bahu diorang cakap 'saudari, saudari ni secara semulajadinya mmg tak lawa. Jadi usaha saudari bersolek beriya2 ini nampaknya adalah kerja sia-sia. Sekian terima kasih'.

cubalah pir!

zurinhizuddin said...

tapir..mu tel mi rite now, mu di pihak dorangke pihak aku?..tel mi..tel miii..tel miii..

aku rasa cam nak wat surat berantai jer..bkn harimau berantai

-- said...

aku dalam situasi menang-menang atopon dalam base jawanya win win situation.

ngan krani ngan par pon nak gado! apada.. cuba la cari gado ngan subirah ke.. birah sket aku nengoknye.