oooo..skodeng yerkk

May 15, 2009

DASAR MULUT PUAKA!!

Kalo dah dasar mulut puaka sejak azali..sampai ke tua ler mulut puaka tuh melekat kt dlm dasar hati!!

Aku ckup2 bengang dgn hamba Allah nih merangkap salah sorang staff yg tidak diiktiraf kat opis aku nih..kejenya asik mengapi-apikan bos aku ajer!..Babi btol..btol pun x jd babi..ko tau tak setannnnnnnnnnnnnnnnnnnn???

Yg dia sebok2 aku balik kul 4.30 ptg tuh pe hal?..Sukati akuler..janji keje aku sempurna..x menyusahkan org lain, apatah lg bapak nko!..

Dr tahun lps aku blk kul 4.30 ptg, nape br bln nih bos aku nak komplen2 laks..kalo ko haramjadah x bwk mulot, m'api2kan aku..benda nih sume x m'jd tau tak..Dasar hamsat!

Sume org dah perasan yg nko nih lbh sudu dr senduk..tukang karut..bodek tahap cipan betina..ko kena sedar diri skit, kedatangan ko kat opis nih xder sape pun yg heran, yg mntk..senang citer kira cam pelarian ler..atas dasar simpati..

Tapi jgnler berlagak sgt, kalo nak diikotkan taraf jawatan ko tuh, hanya layak berada di bawah tapak kasuk bata comfit saiz 6 aku ajer..

Ko jgn cr pasal dgn aku tau haramjadah!!

4 comments:

Effyliani's Life said...

juin lama aku xbuka blog. bila baca aku nengon n3 hang semua marah2 nie. y? y? r u ok? take care. pedulikkan mereka yg suka mereka ceritera.

-- said...

Juin ni tak macho la marah2 dengan makcik2.. kalo makcik tu banyak cakap lagi.. ko ckp dengan dia.. makcik! mulut makcik ni busuk tau tak?? bau pusat tau tak???

zurinhizuddin said...

hoi korang!..ini bkn makcik2 ler..ini pasal jantan!..J.A.N.T.A.N >>> tapi mulot jahat wooooo...

asal kul 4 ptg jer, dia dok jd spy kat sini, tgk aku dah blk ke blm..giler ke x giler...secebis bulu pubis dia pun aku x sentoh tauuu..

-- said...

ooo.. bertuahnya..juin dapat berinteraksi dengan spesis yang jarang ditemui. JANTAN SPY BERMULUT JAHAT.

ko langgar aje jantina dia dengan kerusi ko juin. bio dia serik nak menyebok lagi.