oooo..skodeng yerkk

Mar 13, 2009

MAKAN JELAH KEJENYER!!!

hi kengkawan..monggo mampir..sy pun heranler, naper jer sy nih asik m'cekik jer kejenye..kat bilik nih dah mcm kedai 7-11 pun yer, kedai mini market As-Salam pun yer..keyboard berminyak, dgn serpihan2 makanan itu dah m'jd perkara biasa di ofis ini..ahhhh tak kisahler mak hayam gebuss, ada aku kisah??...ekekkekekek...cekidaut!!

minuman ruji sy bg golongan marhaen ini..ovaltine, nescafe 3in1 & utk lg sedap pepandai je letak lg creamer..ahhh tekak aku, bkn tekak korang..

hmmm.. oreo yg menyelerakan tekak sy..'putar', 'jilat', 'celup'..oh ye! intinya ialah coklat..mabelesss

pakar saiko mengatakan coklat merupakan terapi minda..ye ke??..bg sya terapi utk tekak adaler..ngehhehe


ye tuan/puan..gula2 harus ada yer di tmpt kite..diulangi GULA-GULA..bknnyer gula pasir, gula kabong, gula batu maupun digula-gulakan..hmmm tujuannye utk mengelakkan napas berbau..oiiii napas sape bau cam puaka nih??????????????


asam kecot jg tidak ketinggalan yer kengkawan..mane ler tau kot2 loya tahap maksima..lgpun asam ini tidak berminyak, so selamat dimakan ketika tgh menaip surat2 mahupun memo..

ekekekek..tgk je dah menyelerakan...blm rasa lagi..kehekehkeh..percayalah, rasanya sedaaaaaaaaaaappp sgt..tart nenas..mkn nyorok2, koz xnak pelawa dkt bos mahupun kwn2 opis..
ekceli byk lg stok2 mknan kat tmpt saye nih..tapi malas ahhh nak show off..ahahhah..motip??? xder motip pun walopun sy x pandai bikin itu kuih kacipap..ngheheheh jelezz mak hayam gebuss tau..



4 comments:

-- said...

aku tau.. aku paham nok.. ko kene naikkan berat badan sampai 69 kilo..

ngahahhahahaha...

wey.. bak skit kuit tat nenas tu.. aku tengah mengandung anak kedua ni.. kalau ko tak bagi..apa2 jadi kat aku.. ko kene tanggongjawab!

ini adalah paksaan!

zurinhizuddin said...

ngahhahah..aperr???...kuih tat???? kan intinye nenas, tajam..so otometik xleh mkn..tajam tuh, bisa tuh nenas tuh..ko mkn beskot meri jelahh..

* kata alu-aluan dr org yg kedekut>>> mak hayam gebuss

Effyliani's Life said...

ooo juin dh 64 kali aku p opis hang xdelah pulak hang nk jamu aku ngan makanan enak2 tu ... hang kena ingat ... tetamu harus dimuliakan. jaga hang nnt aku nk singgah tmpt hang .. tp aku xnk gtau bila aku nk g tmpt hang, nnt hang smpt sorok lak makanan2 tu plak

Unknown said...

Apakah suma tu tetanda ko dh berbadan dua atopun tiga?? Mkn berselera.. n last but not least aku terbaca perkataan L.O.Y.A!! Apakah?? Adakah?? Iyakah?? Betulkah??