oooo..skodeng yerkk

Mar 27, 2009

KEMALUAN DI PAGI JUMAAT

huwaaaaaaaaaaa..huwaaaaaaa kemaluan sape yer?..ahahhah kemaluan syler kengkawan..Jon kite selak..selak criterler, bkn selak kain sayer..

cite dia mcm nih kengkawan..pg tadi dlm kul 6.30 sy benti kat Shell di Bangsar nak isi myk..lps bentikan keter, sy menonong jer gi kat kaunter nak byr..bile konter tanye pam berapa, sy dgn megahnya ckp 'PAM NO.4, ISI 20 YER"...lps org kaunter leretkan kad bonuslink sayer (ahahhah ayat cam hampeh ), dgn langkah ala2 Claudia Shiffer sy pun pegiler ke pam no.4 nak isikan myk..Tetibaaaaaaaaa..

Eh! Apsal kete kancil aku lain??..Mane keter aku?..Aaaaaaaaaa aku dah silap pam..upe2nya kete aku kat pam no.6..huwaaaaaaaaa..dgn kemaluan yg tebal ( bkn tembam tau)..akupun gi blk ke konter, 'pakcik..saya punye kete kat pam.no.6, bkn 4..sy minta maaf'..Pakcik tuhpun menarik muke 18, jeling kt aku...ehehhehe


4 comments:

-- said...

abislah ko juin..
jalan kengkang la. kemaluan besar!

Effyliani's Life said...

ahahahahaha ko mamai lg ke pg td nk g keja? hehehhe apa2 lah ko ni juon

Unknown said...

Tebal nyer kemaluan ko juin.. Thick wit skin or fat?? Misti kalu jln pakei baju kuwong angin tiop nmpk timbol jek.. embossed ker??

zurinhizuddin said...

ahahhah..korang nih cubelah contohi meksu..soalan yg dia tanya tidak tersasar..huh!..aku la nih tobat dah, x jejak lg dah petrol stesyen bangsar tuh..maluuuuuuuuuuuu bangat..