oooo..skodeng yerkk

Feb 16, 2009

TERLERAI JUA..

" apa yg terjadikan terjadi..dengan ketentuan Ilahi"..( bait2 lagu kumpulan Qiara )

mlm td cuaca sungguh panas, sy hanya tido memakai bra ajork ( wahh..kalah pamela andersen..plss dun hate me ok!)..garu2 leher koz agak berpeluh..

sambil tuh tgn raba2 rantai leher yg dipakai.. Eh! apsal semcm jer nih, berpintal2 lak nih..Bgn bukak lampu, tiba2..satu objek jatuh dikaki..Kutip blk dgn perasaan terkedu..Rantai leher yg dihadiahkan oleh arwah tunang sy telah putus..Rantai itu diberi sempena birthday saya pd thn 2002..Masih teringat lagi & terbayang2 time tuh di KLCC, arwah tunang memberi kejutan dgn m'hadiahkan rantai leher tersebut..Terus dipakaikan ke leher sy yg jinjang nih ( jgn buat muka ok!)..

Skrg dah 2009, maknanya dah nak 7 thn rantai leher itu bersama sy, tp nak wat mcm mane jangka hayat rantai tuh x panjang ( bkn rantai zulian @ emas sri pinang ok!)..Ermm rasanya blh anta kat kedai emas tuh, mntk dipateri blk..

Sy simpan elok2 rantai pemberian arwah tunang tuh dlm bekas yg spesial sblm dihantar ke kedai emas utk rawatan lanjut...

4 comments:

-- said...

Assalamualaikum..

pir.. tumpang tanye pir..

sape name dia pir?? comot ke??
sape eh??
dah meninggal ke??

ye ke??

Mami Jarun Senior sedang mengorek info...

zurinhizuddin said...

w'kumsalam..wei bkn ko gi peksa ker?..aku bc entry ko kate gi exam..bedul btol arrrr..

blm ninggal arr tapir..tapi jd arwah dlm p'cintaan...ermm ko tau x pir, sampai skrg dia dok kontek aku, cari2 aku..walhal anak dah 2, tapi masey cintakan aku lgk..musti time wat projek tuh dia t'bygkan muke aku yg pan-asian nih..muahahhahah..( sila jgn mual ok!)

-- said...

aku pekse lusa la.. lagi satu paper ari sabtu depan..

ni konon2 sedang menelaah blog orang la ni..bekal nk bawak g pekse!

ceishhhh...
aku igt ninggal dah..
aku dendam dia pir..
sebab dia melancaukan bos aku si Ramti Itam dulu...
huh..tak pasal2 aku menjawab..

gile ko pir..laki ko tao tak dia kontek2??

bini dia servis tak mantap ke?? tak mantap tak mantap pon.. anak dah 2??

pan asian??? herm..masey sedey!!

zurinhizuddin said...

cipetler tapir..terhawu aku bc komeng dr mu..

dia kontek kat opis arr, bkn hp..giler mu kalo tau dek asbeng aku..mau kene libas dgn pedang samurai..dia ler, bkn aku..koz dia yg kaco2 aku kan..walopun yg gelenyarnya ialah aku..muahahhah

aaaaaaaaaaaaaa..tanak jd CT RAHMAH AZMAN SUBRAMIAM..