oooo..skodeng yerkk

Jan 16, 2009

FIDBEK DR N3 PUAN NORAPIDAH

pelakon utama:-
sy ialah juin
tapir jr. ialah pydah

ihikk..kengkawan, arinih nak serang hendap N3 dr pydah yg tajoknye NOSTALGIA BERSAMA TAPIR..smlm sy bc blog pn pydah nih, pastu sy ketawa sensorang sampai bos jengok dr bilik dia..hekeleh, bz bodi btoii..sukati arrr nak gelak sensorang..ntah, lawak gila baboss!!

sy pun x terkecuali mempunyai pengalaman ngan si tapir nih..nanti sy cite satu persatu eh..

memula masuk keje bln 10 taun 2001, si pydah nih rambotnyer panjang..time tuh dia x lawa sgt..penuh kejawaan..sy dok kat admin, si pydah dok kat bhg p'bgn..pagi2 kami bekfes sesamer..pastu lps dpt gaji pertama, pydah dah mula grooming..fuyooo jgn x cayer yer kengkawan, PTD dok usha2 dia..siap ajak deting makan kat CM tuh..PTD yg giginya karat koz merokok kan pir..kan pirr..pastu pydah citer lg, PTD tuh siap buat nota2 kecikler selit bg sorok2 kat pydah..huh! dlm mase yg same gak, PTD tuh dok membirahkan dirinya ngan wosduler2..ahahah ( lawak ahhh emel dorang yg kite 'hack' kan pir??).. Antara kandungan emelnya ialah:-

  1. Layu matamu ku rindu ...ahahahhah ayat nih sentiasa bertasbih di mulot kami ( durjana sunggoh )!!
  2. Thnk you very much..I appreciated it!..ngeheheh ( dah past tense mase kejadian tuh, xsempat nak ucp, so di past tense kan lah )

kami bknnye aper jaki ke ape kat wosduler2 tuh, tp mcm berbulu jer koz gedik sgt..hmmm ( kite x gediks kan pir??..kite penuh tatatertib @ senang cite penuh kemelayuan ler )

pastu curi2 anta emel kat PTD yg gagah kan pir?..anta kat encit SMEAGOL..ngeheheh

pastu mase kami dpt kursus BTN di Sarawak, kami gamble je naik bas mini gi psr lambak kat situ..tambangnye brp yer pir?...time tuh borong sakan, sampai senget kapal terbang nak m'bwk brng si pydah nih..ape taknye, dia memborong GAMBIR SARAWAK..nak buat stok katanya ( hmmm dialog nih aku yg tambah, korang jgn percaya eh ).

mase dok nyewa sesame kat setiawangsa, mmg kami slalu gado ngan bdk bilik sebelah..tapi yg jd taiko nye ialah si pydah ler..btoller pir, derang tuh pemerintah kuku besi btol..tapi dorang xtau, yg kita dah lenjan eyeshadow si min tuh..nih kira pecah masuk @ mencerobohler bilik derang..hmmm dgrnye si aida tuh dah posting ke manila jd PA merangkap pengilat kasut EMELDA MARCOS..pir, ko nak tau dak, mase aku kursus kat INTAN Kluang, si aida nih ada..tapi menyombong tahap serombong btol ngan aku..ada 1 mlm tuh dia karaoke nyanyi lagu INUL..tajuk eh x igtler, tp ada rangkap lagunya mcm nih " DIKOCOK..DIKOCOK..ADUH AKU DIKOCOK"..naik menymph aku dgr nyer...dgn gelek punggong dia, rase nak baling je ngan kerusi..

megi feberet kami time tuh ialah KARI VEGETERIAn keluaran mamee..sedapkan pir?? alah megi dlm cup tuh..regenye 0.90 kan pir??? hmmm mase ko mensyen 'light' tuh..aku dah x amik 'light' dah..lps tuh aku amik yg hardcore skit..mr 'D'..kalo dulu2 bergilir2 m'hembos ngan bf ( bkn boifak tau )..tapi la nih dah tgglkan dah..cume adaler sekali 2 kali m'hembos koz x thn, gian woo...itupun atas kebenaran si asbeng..

kami time tuh adalah kaki chatting yg tegar..kalo sy dgn nasiklemaknye..si tapir nih dgn nick SIPUT BEBY nyer..ngehhehe...atas tuh ler ramai member panggey dia beby..si mek sue, si pajelina dok terbebi, bebi kat dia..ramli itam je xmoh panggey mcm tuh..dia ckp geli...( ayat nih pun aku tambah ). Kami ceting utk pergunakan jantan..ahahha ayat cm hampeh..cr boifak..yeeee boifak utk dijdkan pemuas napsu kami ( bkn napsu sex yer, arap jgn salah phm @ pndng serong), slps itu kami akn tgglkan jantan2 yg menagih cinta dr kami..tapi si pydah nih hebat, dia berkwn ngan x-bf lisdawati ( keje bouncer disko )..pastu adalah yg kaya raya, aku pun xhingat name ape ntah jantan tuh..time tuh toksah ckpler..TAPIR mmg jd kegilaan jantan2 tuh..hmmm adalah lelaki yg sangkot jd bf tetap...tapi sayangnye hubungan tapir dgn bf cetingnya putus di tgh jalan..aku jer yg kekal sampai skrg..skrg sudah jd asbeng lagi..kalo dulu bf tapir bile blk kg kat kedah, slalu bwk sate ikan..aku tumpang ngendengler sate ikan tuh..sdpkan pirrr..( eheheh nih xtipu)

oh ye! bile sy mensyen tapir m'jd kegilaan, ini bkn ayat tambahan..tapi btol2 tau..time tuhkan tapir pi wat rebonding rambot dia..kalo dulu rambot dia mengerengkot ( jgn igt jari jer mengerengkot ), pastu kalo shopping antara kedai yg wajib kami pergi ialah COMMA ( ehhh skrg ada lagi ker)??...BONITA, VINCCI, NOSE, LINGERIE SHOP, pastu kedai mamak kat bwh rumahkan pir??..beli mamee ngan air kotak..oh yer, dulu2 sy penah keje kat kedai bwh umah..cr duit lbh..msk keje jam 6 ptg - 1 pg..tapi sy cume keje utk 1 minggu jer..letey, x thn..

hmm bile si tapir bgtau ttg kete yg ada lambang 'W' tuh..ahahhaha WACOAL...tapi sbnrnya WACOAL tuh ler yg jd kenderaan rasmi si tapir nih..tahniah pir, koz dah memilikinya..aku pun tmpng gak kan mase gi ikea last year..elehhh si pajelina ngan mek sue pun tmpng gak...selesa kan kengkawan kete tapir nih, siap bg direction dlm bhs jepun kan kengkawan??? ( dgn harapan tapir akn mempelawa aku utk naik kereta 'W' dia tuh)

itu kenangan dulu2...skrg nih tapir dah ada kehidupan sendiri yg bahagia..dia dah ada keje yg bagos, suami yg bagos & anak bujang yg bijak yg selalu menaikkan darah mama dia..ahahhahhaa..walopun bgn tempat keje kami berdekatan, tapi jarang berkesempatan utk berjumpa...cume kdg2 terserempak kt pasar tani jer..hmmm byk btol kenangan blues utk aku...ehh alahhh kisah kak senah x masuk ler pulak...N3 yg lain pulak sy akn mskkan kisah kak senah, pastu kisah pajelina & mek sue..detik2 pertemuan kami ber-4

9 comments:

-- said...

mase time2 raya aritukan..kt bank CIMB.. aku rasa aku nmpk aida..aku cam melalui gigi jongosnye tuh.. dia dah de kt melesia la pir.. cam dah ada anak jek..

ko nipu aku la ye pir..ko kate ko kenai asbeng ko melalui bapak angkat ko..kowokmu la bapak angkat pirrrr!!!

En. smeagol akhirnye kawin ngan kerani kt kementerian jugek... ye eleh smeagol..dulu cam juai mahal sgt..(bini dah la kerek nk kojoi..)

kalo ko nk tao..aku pon skang ni..cam gian nk menghembos.. tapi ajat tak kesampaian.. nk mampos..laki aku mesti pelangkung aku.. tapi aku mang tingin banget.. acane ni??

Effyliani's Life said...

HAHAHAH ... woit aku rasa aku g juga btn kt sarawak ... masa tu fida mcm sombong2 skit tp juin je yg ramah tamah ... 10Q juin bg tunjuk ajar kt aku dolu2 masa baru aku report duty ... masa g sarawak kalau xsalah ko ke fidah siap tempah kek lapis ngan pakcik kantin tu kan? kan? hehehe ...

zurinhizuddin said...

tapir: mmgler aku kenai asbeng aku nih melalui bapak angkat aku..bapak angkat aku tuh upenye bespren ngan asbeng aku..asbeng aku bknnyer cetes pun..dia jes joyen dlm 'alapak' tuh koz nak cet ngan aku ajork..alah pir bab2 blow tuh, hang wat jelah 'blowjob' tuh..prektis mek perfek'..jgn tergigit udah..

meksue: oh kursus kat s'wak tuh kan/..ermm bkn meksue ke yg beria2 menangis time org tuh wat sesi penginsafan..pehtu meksue jgk yg bedal kek sarawak tuh dgn jayanya..(ahahhaha ayat kondem meksue)

Effyliani's Life said...

alah kata org ... ko juga yg nangis lebey2 ... hehehe masa tu kak pah pon joyen aku sebilik ngan kak pah time tu ... dah ala aku baru report duty ... tetiba kena b btn ... masa tu baru berkenalan ngan wan alinah ... tp mmg la juin kek lapis tu mmglah fergelishessss

Unknown said...

aku pihak berkecuali!!

-- said...

oi pihak bekecoali.. blah la luuuuu!!!

* sori haa.. aku tak nanges pon mase btn tu.. aku cume bersemangat kt kueh lapes je... ##ko kate muka aku sombong sue!!!!!???##

pir.. nti sesenang.. kita lepak dua nk tak pir.. kita ngembos.. bowing ahh blow job jekkk.. sesekali ngembos la pulak..kita hasut la meksue ngan pazlina join skali.. mantap tak cadangan aku pir??

zurinhizuddin said...

mantap bangat pir..tapi si pajelina tuh tau ke 'blow job' tuh?..meksue lgler naif..

Unknown said...

ye la.. berkecuali la.. aku mana join btn korang tuh..

aku blow rambot jek tau..

zurinhizuddin said...

ahahhah...ada org majok ahhh..blow wambot ajork..tapi pajelina tetap anggun ( ehmmm ayat bodekss)..ngheheheh