oooo..skodeng yerkk

Dec 17, 2008

PERASANKAH AKU?..@ MMG KEBETULAN???

hiii..salam semua..selamat berkunjung ke blog sy nih tanpa ada rasa jemu..hikksss..ye tuan2 & puan2, slps sy membc blog puan pajelina sy dpti MMG BELIAU ADA MEMILIKI IRAS2 CALIS TERON...btol! tak tipu..sumpah satey 30 cucuk..>>>(lin, pasni ada habuan utk aku yer)..hmmm..so selama nih sy rasa berbangga ler sbb dpt berdamping dgn seseorg yg memiliki darah keholiwud..owhhhhh bangganye sy...tapi slps diamati diri sy didepn cermin ajaib, sy pun turut memiliki aura spt itu..owhhh sungguh kemaluan sy...hikkkk ( sambil menutup mulut kesipu-sipuan)..hmmmm dibwh nihlah aura yg hampir menyerupai sy ke sy menyerupai derang..ape2 jelah, yg penting uols layan tanpa ada rasa mual yek..ayuhhh mas, kang serta tante sekalian..aku tidak rela dibutuhi dgn gosip-gosipan yg mencapekkan diriku ini..hikkkk

kalo dr arah depan, muke sy saling tak tumpah mcm minah nih..hikkkk malu ahhhh


hmmm..breast sy mgkn ke arah pembentukan spt makcik carmen nih kot..hikkkk malu ahhhh

haaaa..dr arah tepi pulak mmg iras sgt2 dgn makcik nih..owhhhh tidak keruan sy..malu ahhhh..hikkksss

okeh mane2 tentawan yg hampir2 menyerupai tuh, blhlah update blog memasing yer..tunggulah komen2 dr para juri propesenel nih yer...


7 comments:

-- said...

tak paham gue.. ni lah bahananye kalo telebey nengok cite Pepaye di tv3.. asik nk berimajinasi aje..

sukati koranglah.. yg penting jgn ade sesape yg nk menyamekan diri ngan rebecca loos.. sbb aku dah cop!!!

rebeka lus tade mende.. tapi dia dpt menggoda david bekem.. apa ade dgn posh spice tu??(posh ke?? muke cam beg plastik)..

zurinhizuddin said...

muahahhaha..ada gak tuh nak tempel iras2 rebeka luss..hang imajinasi lagi kuat, bkn takat tgk cite pepaya jer..cite kaber hero kaber zero pun ko layan..

Unknown said...

hahahha.. co ko letak gamaq rebeka looser ko tuh.. aku nk tgk.. n den leh r kami klasifikasikan ko sama ke tak.. cam aku n juin neh..

Dia bkn saja nonton citer tuh.. malahan.. dia siap tgk cite Brainscan: Aku n topi ajaib lgik.. walopun blum kuo.. tgk dgn imijinasi dia sih.. waduh..waduh.. aku capek skali

Effyliani's Life said...

hehehe kuatnyer imagenisi korang ... bagus2. aku xreti nk berimaginasi nie ... ermmm

zurinhizuddin said...

ehhh..sue kene imajinasi jgk tau..ermmm sue kene tgk KELUANG MAN dulu, pastu br blh update blog..tapikan aku rase mek sue nih ada iras2 keris dayangti ler...>>>>kan pajelinakan?.kan?

Effyliani's Life said...

xbestnyer kerisdayenti ... baik jd mcm ning baizura ... minat gilas ngan dia ... dr xlawa sampai la lawa skrg nie

Unknown said...

hahaha.. tp aku lak tgk meksu cam inul daratista lak.. sbb meksu masih berdaratista.. heheheheh ada persamaan btoi ler meka bedua tuh