oooo..skodeng yerkk

Dec 16, 2008

AKU YG PENASARAN

mmg akhir2 nih sy jd penasaran..tensen setensen-tensennye..nak tau sbb ape?..selepas mendpt taitel PUAN nih, byk perubahan fizikal otometik yg happen kt sy nih tanpa disedari oleh sy..maknenyer sy dah x gerek lg dah..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..antara sbb2nye ialah:-

i) punggung sy dah mengembang..asbeng slalu tego ckp punggung sy mengembang dgn cpt..yeke?..sy ckp biase jer, xder yg berubah..skali dia saun "MAMA..U NAKED DPN CERMIN, PASTU TGK"..cisssss hangin jerrr

ii) peha..haaaaaaaaaaa nih lg satu masalahnyer..peha sy pun m'besar sama spt keadaan punggung tadi..sy mmg mengalami kesukaran utk pakai jeans sy..sbbnye ia akn tersangkot di peha..kalo dulu tang peha loose jer, skrg nih akn jd sendat mendat, terutama tang peha..mmg tensen

iii) perot..nih lg masalah serius..perot sy BUNCIT, BOROI, GELEBER, BERLIPAT..owhhhh tidak!!!mmg mengerikan..sy sedaya upaya bersenam dgn rejimnye..pastu cube pakai girdle..perghhh tak tahan..mengah, sesak napas jdnye..sooo paling lame sy pakai ialah 15 mnt ajork..pastu trus xmoh pakai lgk..hikkkk...bersenam cume di area peti sejuk ajork..yelah senaman bukak tutup peti sejuk..

iv) bra..yg nih pun sy x tauler nape kene transform dr cup A kpd cup B..ada sesape yg blh jelaskan??..kaum perempuan sj tau..yg lelaki ouuuutttttttttttttt..

v) nafsu..hmmmm xkiralah napsu mkn ker..napsu ehemm2 ker..sumenye mendadak naik..hadooooooooiiii

cume skrg nih sy dah mls nak dgr leteran dr asbeng soh kontrol mkn, jgn mkn ituler, jgn mkn iniler..abistuh dah selera tajam..bedal jelah..kalo dah sakit nazak nanti xder selera pulak nak mkn..sooo biler tgk je kuih koci yg si pydah tuh mkn sdppnyerrr..terliur ahhh..dah blh bygkan betapa lemak & sodapnye kuih itu..warffffffffff...alahhh bile blakang asbeng, sume sy sental..dpn dia jer sy kontrol cun..muahahahahha walopun time tuh cacing mengeliat kebuluran..giler ding dong ahhhh!!

lagipun sy dah xlarat nak mkn ubat ke jamu ker..mmg panas radang jdnyer..panas tuh bkn sbb byk dosa tau, tapi efek dr jamu tuh..so sy bersenam jelah..alah buat yg ringan2 jer..lari setempat, lari 2 tempat, lari bertempat2...cume lari dr umah je sy blm buat lg..gilo ko apo..yg selebeynye ialah senaman bukak tutup peti sejuk, senaman m'goreng, senaman menyuapkan makanan, senaman menguatkan rahang ( mengunyahler tuh)..hmmmm ok aper..

ape yg penting sy HAPPY..kalo anda gumbira tepok tangan!..kalo anda gembira tepok tangan! kalo anda gembira beginilah caranya..kalo anda gembira tepok tangan..sekiyan terima kasey..


sy tetap nak jd mcm makcik nih..gerek ahhh..tp tang breast tuh xnak ler implan..mau yg original maa...


walopun sy dah tuwer..sy tetap nak bergetah mcm nih..perghhh phewiiittttt..silap2 aribulan cucu aku pun terliur..hikkk

owhhhhhh..tidakkk!! i cant be like this!!...mau bongkok 'membawanya' nanti..

12 comments:

-- said...

eiiii.. tapir dah ade lemak.. tak sangka.. lemak dah sudi kt tapir....

aku cadaskan ko pegi poco2..walopon aku tatau poco2 tu mende.. dan aku tatau ape khaifiat poco2 tersebut..

ntah.. mencik nk sebot poco2.. mcm sesuatu yg bebentuk lonjong.. dan berbunyi seperti lombok!

Effyliani's Life said...

hahaha besar ke juin??? nampak mcm 'biasa' je. ke aku nie xcukup sensitif dengan keadaan sekeliling? hehehehe ... u still cute what??? tp aku perasan kan eventhough ko, pda & lynn dh tawin ... korang still concern 'bout figure & weight kan?? ermm aku dh hopeless dh 'bout losing weight nie ...

Unknown said...

aku xdpt byangkan kalu body juin ada curves.. camne la gamak nyer.. mmg xleh imagine r.. r u sure u have put on weight?? Pekata ko post gamaq ko naked kt kami.. supaya senang kami nk imagine.

Haah.. aku bencit dgr or sbot pekataan poco2 tuh.. bunyit xbes didengar.. aku sokong dia lebih kuang cam lombok.. poco2 tu perkataan dr mana eh?? indon ke cina ke zimbabwe ke timoleste??

zurinhizuddin said...

tentawan..aku pun lgler nyampah dgr poco2 tuh...ghupenye mcm sesuatu yg gemok, pastu dipicit2..org yg buat poco2 tuh lgler naik berbulu je aku tgk..mcm cover sesuatu yg terkelendat jer..jgnkan pajelina sudi tgk gmbr aku naked, cermin ajaib aku tuhpun berpaling muke tgk keadaan aku yg m'geleber nih..tak suke..tak sukerrrr...

Unknown said...

haah ler juwin gemok sangat.. td aku jmpek kt pasa tani.. xcaya tanya pidah.. gemok siot..lam anggaran aku.. congak2.. aku rasa bdn dia dh naik sbyk 0.000000001 kg laaa.. kan pidah kan?? kan?? kannn??

Effyliani's Life said...

hahahah tulah lynn td aku dh raba perut dia tu ... benjolan dia tu ermmm mmg teballah gaks ... aduh aduh ... mmglah aku rasa naik 0.000000001 kg la berat dia

zurinhizuddin said...

muahahhah..tulah korang, bile aku ckp korang x cy..korang ckp aku guna super impose..tapi hakikatnyaaa mmg aku dah kembanggg..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Unknown said...

yer.. yerrrr aku terpaksa mempercayai kata2 mung.. kalu jmpk dek kak mek.. mao dia pakse ko guna produk dia biar ko menten cam dia.. nk no. kak mek aku leh bg.. sila contact aku utk dptkan no dia..

Effyliani's Life said...

hehehehe ... sejak bila si lynn nie jd stokis pada kak mek nie ... ermmmm aku ingatkan dia jd stokis jual kueh koci je.

Unknown said...

aku xjd stokis.. tp kak meh soh aku tlg dia cari downline.. sbb dia xlarat nk cari.. sompot deh!! So, dia talian hayat kt aku.. atas belas kasihan aku pun tlg la pomot line tuh kt juin

Effyliani's Life said...

xsangka mulia sungguh ati sahabatku si pajelina ... syg benar dia pada kak mek.

Unknown said...

sesekali wat amal ibadah.. nnt kan nk g aji sesama korang secara berjemaah.. Pektis mek perpek