oooo..skodeng yerkk

May 26, 2010

RUMAH KENE PECAH MASUK..DURJANA SUNGGOH PENJAHAT TUH..

17/5/2010 - Umah aku kat PJ nun kene pecah masuk kul 1230 tghri..nasib baik jiran telefon polis & sempat tngkp penjahat tuh.

Ermmm...kami kehilangan kamera (aku punyele tuh), duit, barang kemas ( aku punya lagik), hp (ini kakak aku punya)..

Sedih wooo...kamera xdpt amik blk..bahan kes, bahan bukti utk mahkamah..beraganle pas nih..

Masakler penjahat tuh kene lahar dgn polis..uolss doa2kanler agar bahan bukti tuh aku dpt tuntut blk bile dah selesai kes & jatuhkan hukuman nanti yer..

4 comments:

-- said...

kesiannye tapir!!

Pir.. pastikan kamera itu bebas dari gambar lucah pir.. kalo takkkk... geleme ko pasni!

Effyliani's Life said...

siannyer .. semoga ko sabar menanti kembalinya camera itu ke tangan ko. nk tanya soklan yg sama ngan pidah .. ada tak gambar lucah dlm tu??? heheh

zurinhizuddin said...

adaler wehh...

rakam aksi bersenggama dgn jayanya..aku pun dh lupe, aku dilit ke idak..muahahhahah

tp xper..dah sah kan..khen...khenn...bkn WNA occay!..tisu....tisu...tisu

Unknown said...

hahaha.. kang satu mahkamah xbt perbicaraan perampok tu.. tp suma pakat2 layan gambar belu ko lak.. hahahah.