oooo..skodeng yerkk

Apr 19, 2010

SUNGGUH AKU X SENGAJA..DILUAR OF KONTROL HOTAK AKU..

Hi uolsss...dah mamam?..Mesti le dah kan, kalo x mamam acaner nk baca blog yg nan hado nih jah?..

Nak stori mori..ari jemaat lps (16.4.2k10) aku nk gi bukit jalil nak nek bas ekspress ke jb..kan ket sane dorang wat depoh sementara kan, sbb puduraya tutup 4bln lamenya..Aduyaaaaiii..dr sogo nek LRT..lambatnya lrt nih..berjanggut nunggu..lrt ke ampang byk pulak..lrt ke sri petaling nih yg nan hado..bile sampai, tu diaaa...bersesak2 dgn org yg nak naik..aduyaiiii..berdiri le dr sogo sampai ke bkt jalil..setiap hentian adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jer org yg berduyun naik, turun2nya idak..

Akhirnya sampai ke destinasi yg dituju..hmmmmm jauhler fulak nk ke tempat letak kereta yakni tempat yg derang buat tempat tunggu bas dan konter tiket..menapak wooo, nak lintas jalan x berani sbb byk kereta & bas lalu lalang..terpaksaler naik jejantas..peluh dh mercik2 dah, bkn takat peluh jantan lagi dah..peluh bapak org sume keluar..cium2 ketiak sat, hmmmm pesing baunya jahh..ahahhah nasiblaahhh..

Cari2 tempat konter tiket, perghhh...sempit, panas, krauded, mcm2 jenis org..sume adalerr..sy nk cari konter MARA LINER..tp sebokkk je ulat2 tiket nih dok ngimpit2 kiter..dialognya acanih:

pompan ulat tiket : nak gi mane kak?
penghapus ulat : xper2..
pompan ulat tiket : tanye je kak..tanya je nih..(sambil ngimpit2..dahler aku nih panas)
penghapus ulat : ehhhhhhhhhh xper..
pompan ulat tiket : tanye je nih, nak kemane?
penghapus ulat : eh..ko blh tak jgn ngimpit aku, taoler aku nk cari tiket aku!(sambil aku jegilkan mate)..

ahahhahah....kan dah kene sedas..lenkali phm2ler kalo org dah xsuke tuh..hambik koooo

1 comment:

-- said...

aku lagiiiiii!!

kosa kata:

mercik?? bukan ko eja 'merewwwchick-rewwwchick" ke?

pesing?? ooo i like.. kat KL i sebut hancing. Padahal i nak sangat sebut pesing.. sebab jawa sebut pesing. Tapi i cover2 takut orang tao i orang jawa.. i kalo bleh nak rahsiakan identiti kejawaan i kerana ia sangat eksklusip.

Sekian

I yang kacuk Jawa Rusia.