oooo..skodeng yerkk

Jun 4, 2009

AKU TERNAMPAK..

Pagi tadik ada assembly kat dewan..tetengah duduk tuh sambil mata melilau..jeng..jeng..jeng..cuber teka???

yeaaaaaaaaaaaaaaa!! aku nmpk si gigi biru..what?..iyer si gigi biru yg telah digembar gemburkan tuh...ahahha gigi biru pakai kebaya kaler oren2 (kaler hindraf gittew) dgn kain batik lps emaknya..gigi biru tgh cari2 tempat duduk

ahahhaha aku ngekek gelak sensorang..org sipi2 aku dok toleh2 je kat aku..ada aku kesah?..cak..cak..cak..cak..nih gelak sensorang bukan sbb giler, tp gelak koz lucu ngenangkan crite2 korang kat sikret resepi arituh..ahahhaha ayat x blh blah biler korang mensyen laki dia SPONGEBOB...

5 comments:

-- said...

hari Khamis minggu lepas pon dia pakai baju yg sama. uniform hari Khamis gamaknye.

ko jgn duduk dekat2 dia pir.. nanti jangkit gigibiru.

Unknown said...

Ana xmensyen.. ente pun dengar kan?? pydah yg mensyen sepanbob..

ANA CINTAI PAHREN

-- said...

SAYA SANGAT CINTAI FAHRIN
(bace tanpa tanda seru ok.. mendatar aje.. nada rela...)

mmg la mcm sepanbob.. tak ke? pendek pastu lebar.. tak ke?

Unknown said...

Mmg zalim r stetmen ko tuh.. xsanggop aku nk sebot berulang kali perkataan sepanbob tuh.. aku ni wanita berhati lembut.. baik ati lak tuh!!

zurinhizuddin said...

dahle tuh korang..dia kan dah selamat jd isteri yg sah kpd encik sepanbob..& sepanbob pun dah berjaya m'jlnkan 'kejantanan' dia pd si gigi biru..