oooo..skodeng yerkk

Apr 14, 2009

PROJEK

erm..tumpang gembira sekaki andai pydah rempeyek ngandong..nanti blh sy mntk resepi acane nak hasilkan kandungan..

biler bc paper....selak depan, artis nih ngandong..selak belakang, artis nih banak..uihhh musim mengawan je sumer..tapi sy rasa pydah ngandong mgkn ekoran dr penutupan elektrik seluruh dunia selama 1 jam tuh..tapi pydah extend lg mase half n hour..

ermm..bln 5 nih adik sy banak pulak..anak sulung kekdahnya..musti seronok, berdebar2, teruja yaaamaatttzz utk jd fader & mader nih...sy pun x tau nak kasik adiah ape kt dia..sedara mara belah laki dia dah bg mcm2..buailer, keter sorongler, ituler, iniler...sy nganga jelah..

ucapan utk diri sy, 'BERUSAHALAH DGN LEBIH GIGIH LAGI..CAIYOKKK!CAIYOKK!!'..semoga impian utk bergelar ibu akan tiba jua..insyaallahh..

5 comments:

-- said...

manade wei! mase tutup letrik tu aku g main boling la.. juara lagi ha!

ko jgn risau la juin.. ade tuh.. ade! belom nak sangkut je tuh..

tapi nape adik kau nk beranak bln 5, tapi dah dpt adiah mcm2???? hairan aku.. aku cadangkan ko bagi duit je juin.. RM500 ke..lepas tu suruh adik ko bukakkan akaun utk anak dia. itu lebih afdal!

Sekian,

-Kak Sri Siamang-

Unknown said...

Nasihat Baik: Juin try la biodex.. aku dgr cam ok gak..

Nasihat Jahat: Kan aku suruh kompol bebyk benih2 pokok bunga tuh.. Peh tu nnt dok sesaja injek jer la.. Senang sket nk tumbuh pokoknyer!!

Effyliani's Life said...

hahah juin aku doakan impian ko jd kenyataan. aku ni stage 1 pun xlepas2 lagi. ko xpe dh stage 2. kita sama2 doakan yg terbaik ye.

zurinhizuddin said...

pydah & meksu : tocee..tocee..sbb kasik dorongan & nasihat.

pajelina: u r fayettttttttt!!sbb ksik nasihat jahat..

Unknown said...

Dodi al payet.. tersedak dia kt sana nun..